ciabel

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Sova vad är det?

Av Ciabel - 10 december 2009 08:36

Kunde inte sova inatt!La mig halv 3 och upp kvart över 6.

Bel ska till käååala reningsverk på Lidingö med skolan idag så igår kväll stod hon och gjorde sin matsäck själv. Så skönt när de börjar bli stora och klarar av sånt själva  


Idag ska jag göra klart allt här hemma så jag slipper tänka på sånt efter operationen. Ska passa på att gå riktiga långisar med Nappe och träna lite agility också för sen lär det det dröja.


Magen snurrar av oro och känner mig så otroligt rastlös.


Satte mig igår för att provvirka en sköldpadda. Gick så j-la fort så nu sitter jag med sköldpaddsdelar till en hel sköldpadda men har ingen stoppning och inga ögon.

Det var otroligt lätt men då man ska virka så hårt har jag ont i pekfinger och tumme men det går över, brukar få läderhud där när jag hållit på ett par dagar.


Man kanske ska ta ett fotbad idag och ta bort nagellacket på tårna?

Jaja nog om det nu måste jag sätta lite fart.

Kram på er

 
 
Lisa

Lisa

10 december 2009 11:03

Samma här kunde heller inte sova inatt(Grubblar för mycket igen)Var vaken när gubben kom hem ifrån sitt nattskift..Men slumra väl till nån timme iallafall..
Skulle vara roligt att få se Din sköldpadda..
Hoppas du kan slumra till en stund på em..
Kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
susse

susse

10 december 2009 22:59

Heej vännen.
Här är fullt upp med både det ena och andra..
Håller tummarna och tänker på dig i morgon.

Kramisar Susse

http://www.susse-69.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards