ciabel

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Fy i helvete vad ont

Av Ciabel - 12 december 2009 11:22

Precis när IDOL skulle starta gick den sista bedövningen ur och fy i helvete vad det värkte. Har aldrig varit med om ngt värre i hela mitt liv, kändes som jag höll på att dö av smärtan i foten. Tabletterna jag fått hjälpte inte ett skit först, var tvungen att få ner den akuta toppen först så det blev att kombinera med Ipren.


Apropå Idol-finalen blev jag lite besviken på Erik att han sjöng final countdown. Passade honom inte alls men sen blev det mycket bättre med resterande låtar.

Låg här och höll på att krypa ur skinnet samtidigt som jag försökte fokusera på musiken.


När Idol var slut skulle vi gå och lägga oss. Nu när vi flyttat har vi sovrummen och badrummet på övervåningen så jag skulle försöka gå dit. Innan all bedövning släppte kunde jag gå lite försiktigt men nu gick det inte. Bara jag satte ner foten svartnade det för ögonen .

Blev att krypa upp. När jag väl hade tagit mig ända upp och fått av mig linserna och borstat tänderna var jag helt slut och genomsvettig.


Somnade i alla fall och sov skapligt i natt, vaknade 1 gång och petade i mig mer värktabletter.


Vaknade i morse av att Alex kom med kaffe till mig den lilla sötnosen.


Ringde min kompis på morgonen och hon trollade fram ett par kryckor till mig som hon kom hit med. Med sig hade hon också tradolan (morfinliknande) som jag ska ta ihop med alvedon så kanske smärtan ger med sig bättre.


Idag känns det inte ett dugg bra. Det värker och bultar och känner mig illamående men det är nog av kombinationen smärta och tabletter.


Nu ska jag lägga mig ner igen och vila

 
 
susse

susse

12 december 2009 15:08

Hej vännen..

Stackars dig...Tänker på dig ska du veta..
Bara peta i dig en massa vörktabletter o sov så kanske du slipper det värsta..

Kram på dig

http://www.susse-69.se

 
Ulla M.

Ulla M.

12 december 2009 21:22

Å, vad jag tycker synd om dig hoppas att du snart ska få slippa värken, inte roligt när inte värktabletter hjälper, men var försiktig så du inte tar för mycket, jaha, då låter man som en morsa igen, krya bpå dig kram Ulla M.

http://www.ullasglitter.se

 
susse

susse

13 december 2009 22:15

Hej gumman..

Fy nej det här ville jag då rakt inte höra...Jag får minsan stå ut..Vill inte bli såååå plågad..

Va rädd om dig vännen

Kram Susse

http://www.susse-69.se

 
Lisa

Lisa

13 december 2009 23:26

Nämen ojojoj lilla vän fy sjutton vad jag lider med dej..Har inte varit så mycket vid datan så jag har missat hela dan idag och lite igår,Men attans att du skulle få så ont,,Hoppas tradolonen hjälper,,men säger som ulla Tat lugnt med dom...fast det vet du väl redan,,
Kramis min vän!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

16 december 2009 09:33

Oj oj oj!! Det där lät ju mindre trevligt. Att ha sååå ont... Men det går väl över snart får vi hoppas!
Ja, här tar jag en dag i sänder och hoppas varje morgon att det ska bli en "bra" dag. Det som hänt är så fruktansvärt att det finns inte på kartan...huvva... Men det känns som om jag är en liten bit på väg. Men det är lång väg att gå.... Bamsekramar!

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards