ciabel

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Oj vad ni kommer skälla på mig nu:)

Av Ciabel - 16 december 2009 00:02

I dag var det 4 dagar sen operationen och jag har varit kanonpigg och det har känts jättebra i foten idag.


Bel har varit hemma nerbäddad i soffan med ny förkylning och feber, precis som vanligt alltså.


Teija kom hit i förmiddags och hjälpte mig att plasta in foten med gladpack så och passa mig så jag inte skulle halka när jag duschade för första ggr sen i fredags. Fattar ni vad skönt det var?

Sen tog hon med Nappe på en promenad så han klarade sig tills pojkarna kom hem.


Nu flög fan i mig  

Klarade inte av att se skiten på golvet längre så jag tog min vän snabeldraken i halsen och valsade av både uppe och nere.


När Stefan kom hem och vi ätit o Nappe fått sin sväng igen ja då skulle jag BARA åka och handla lite. Blev Maxi och storhandling. hihi.

Nu känner jag mig lite trött i foten men va f-n det går över.


Vet ni kommer skälla på mig men jag kan inte vara still när jag inte har ont, så är det bara.


Barnen har varit ute i snön hela eftermiddagen och jag längtar riktigt ut i pulkbacken men den får nog vänta i alla fall.


Lisa hade inte fått tag på ngn trimmer på mässan, den var jätteliten i år tydligen och nu är hon sjuk så ngn klippning av Nappe blev det inte heller idag. Kanske lika bra att vänta till nästa vecka med det då det ska bli skitkallt här i slutet på veckan.

Nä nu ska jag titta till er andra innan jag går och lägger mig.

Föresten nu har jag varit rökfri 14 veckor

Kram till er alla

 
 
susse

susse

16 december 2009 00:57

CiaGumman!!
Du ska VILA FOTEN..inte studsa med dammsugren och absolut inte fara på maxi..Hmm synd det är så långt mellan oss, annars hade jag varit där på direkten o sett til så du landa i ryggläge med foten högt..

Du måste vara rädd om dig vännen..
Stort grattis till dina 14 veckor som rökfri..super duktigt, jätte stolt över dig..

Nu ska jag hoppa i loppelådnan, jockepocke kommer ju hem i morgon.

Natti natti kramar

http://www.susse-69.se

 
Lisa

Lisa

16 december 2009 13:51

Jaa nu får du banner av mej me!!!
Säger som susse,,, ++++ DU MÅSTE TAT LUGNT!!!!
Jag vet hur det kan va när man känner sej pigg,,men har alltför STOOOR erfarenhet av att man får Lida för det sen!!!

OCH ATT GÅÅÅÅÅ PÅ IIIIICA MAXII????????? Näe du nu kommer snart jag me o BÄDDAR ner dej,,BASTA som jag brukar säga till katterna,,= Nej ,Fy,SKÄRPNING!!

Grattar dej iallafall JÄÄÄÄTTEMYCKET till 14 rökfria veckor!!!

nu INTAR du HÖÖÖGLÄGE resten av denna dag okej???

Bamsekram skickas men med retur ifall du INTE TAR DET LUGNT!!!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ulla M.

Ulla M.

16 december 2009 21:39

Hejsan jag ska inte skälla på dig, du har ju redan fått massor av bassning, grattis till 14 veckor utan giftpinnar, du är duktig, jo, vi var till stinsen i Häggvik, ganska svårt att köra av från motorvägen, men tack i allafall, vila foten lite, kram

http://www.ullasglitter.se

 
Lena

Lena

17 december 2009 09:23

Hej!
Ja jag förstår dig,men försök vila din fot.
Kram från Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards