ciabel

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Halloj mina vänner!

Av Ciabel - 5 januari 2010 10:37

Ska bara tala om att ni finns i mina tankar men nu ska jag försöka mig på att sticka en tröja till Napoleon.

Jag må vara flink med virknålen men stickning och jag drar inte riktigt jämnt så vi får se hur det blir.    Återkommer med bilder om jag lyckas

Puss på er   

 
 
Lisa

Lisa

5 januari 2010 17:27

DEtsamma...Alltså du är i mina tankar också även om jag inte alltid kikar in,,eller skriver,,Va sPÄNNNANDE att du också ska prova att sticka till Nappe,,Mina alster har blitt sisädär jag kan ju bara sticka rätstickning och inga avtagningar eller vad det heter hihi,,,
Ha en Trevlig Afton,,,så högtidligt det lät hahah,,Kraaaam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
kajsa-varg(karin o svartnosarna.

kajsa-varg(karin o svartnosarna.

5 januari 2010 20:38

Hejsan i stugan!
Hoppas foten blitt bättre,ja man kan inte hinna med överallt.Har du hittat något mönster på en tröja,har ju sett en bild på en liten pudel i en stickad svart o vit tröja i pudelklubbens medlemstidning o den var så fin med mönster på.Men som sagt jag fattar mig inte på dessa stickmönster,men har varit sugen länge på att försöka få till något eget till mina pudlisar.Så skulle vara kul att få se ditt alster sedan.
Ha det så gott i helgen o kramen på er Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

 
Ulla M.

Ulla M.

6 januari 2010 11:27

Vill bara önska dig en god fortsättning på det nya året och hoppas att det ska bli ett bra år för dig och din familj, kramiz Ulla M.

http://www.ullasglitter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards