ciabel

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Rätt nöjd!

Av Ciabel - 6 januari 2010 22:13

Gjorde misstaget att följa mönstret fullt ut vilket resulterade i att tröjan blev lite kort över ryggen men man lär sig av sina misstag  

Är nöjd ändå då det var min första hundtröja.

Ska ge mig på ett annat mönster med ben på men den är kortare över ryggen så jag ska nog modelera om den lite.


Idag var barnen och såg Alvin och gänget 2 medans jag roade mig med att shoppa loss i kista centrum.

Hittade så mysiga stickade tunikor med storpolo.


I morgon kommer Lisa hit för lunch och promenad och på söndag ska vi passa Simon och Nelly.

Nu måste jag ta hand om en som fått pudelspunk.

Tittar in till er i morgon

I promise

Puss  

 
 
irmali

irmali

6 januari 2010 22:24

Nej va söt! Tycker det vart bra (:

http://andreairmali.blogg.se

 
Lisa

Lisa

7 januari 2010 15:06

Nämen guud vilken fiiin,,så där kan inte jag sticka,,,
och va snabbt!!!!
SnÄLLA kan man få beställa en????????
Kraaaaaaam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 januari 2010 21:07

Hejsan!
Så fint tröja du stickat till Nappe då.Och fin färg.Jag har tänkt att börja sy lite åt Alina.Men symaskinen har gått sönder så jag måste köpa en ny först.Och sen lite mönster oxå.
Ha det bra och kramen.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

7 januari 2010 21:50

Heej Gumsan!
sååå Roligt att du vill sticka en Åt mej eller INTE åt mej hahha men Åt AMIGO,,,Näe skoja ,,Åt Dino,,
Och det gör inget att det dröjer för han har ju redan en,,Och den ljusblåa som du gjort att Nappe tycker jag var en fin blå färg..ska mäta honom sen så hör jag av med om måtten..Hur är det med din Fot?
Kraaam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
kajsa-varg(karin o svartnosarna.

kajsa-varg(karin o svartnosarna.

8 januari 2010 00:39

Sååååååå sööööt lilla Nappe är i den fina tröjan,passande färg på sötnosen.
Du kan verkligen sticka det syns,säger som Lisa jag får man beställa en tröja eller två.En annan kan ju bara sticka sjalar o handledsvärmare med andra ord raka saker med avigt o rätt:-)
Ja det är inte lätt att vara pudel i dessa dagar,var ut med mina nu på kvällen en sväng o de hoppade fram o tillbaka på 3 o 4 ben,ser lite latjo ut måste jag säga:-)
Ha det så gott o kramis på er o massor med nospussar från Hjördis o Chisa.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards