ciabel

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Har varit till läkaren idag!

Av Ciabel - 13 januari 2010 20:50

Idag tog jag mig i kragen och ringde läkaren då såret inte blivit ngt bättre. Fick tid redan efter lunch så det var bara att ta sig dit det.

Domen:

PC 3ggr/dag i 10 dar och 2 veckor sjukskrivning längre. Däremot var han väldigt nöjd med hur bra jag kan röra på tån och foten. Så nu ska jag tillbaka och visa upp såret på tisdag och jobb blir det inte förrän 1:a helgen i februari.


Mår skit nu ett par timmar efter 1:a tabletten. Började svettas floder och mår illa så ngt skit har jag helt klart i kroppen.


Har påbörjat Simons tröja samtidigt som jag virkar en judomaskot till. Kan ju inte göra en sak i taget inte utan måste ha omväxling  

Nu kallar soffan

 
 
Lisa

Lisa

13 januari 2010 23:06

Tack min goa vän för all omtanke!
Ja jag har nog tagit rätt beslut och hoppas det blir bra nu allting!
Asch då att du fått inflammation eller nåt då i såret,,Hoppas det går över fort nu med pc kuren..skönt med 2veckor till och då SKA MAN TAT LUGNT SÖRRU!! hihi..
Så stickning tycker jag passar alldeles ypperligt nu,,Och fullt upp har du eftersom du LÄR göra två saker samtidigt,,,skulle INTE förvåna mej om du gör 3 heller,,
voff nu har jag skäälligt klart!
Nähe det var så det låg till med voffarna,,men skoj att ni träffas och håller kontakten igen..

Vilken helt underbart snygg färg det var på sallys Tröja JÄTTEFIIN!
Suss gott nu gumman kramis!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
molly och jag

molly och jag

14 januari 2010 22:52

Hejsan på er och Nappe...Ber så mycket om ursäkt om jag inte har hört av mig eller skrivit på min blogg på ett tag.Men har vart så himla mycket för mig nu....Sen hänt lite saker som så smoning om kommer lösa sig hoppas jag.Har titta in och läst din blogg lite då och då...Du och familjen har själv haft fullt upp.skulle va trevligt om vi kunde börja maila till varandra eller ha varandra på msn....om du nu använder så eller har Facebook?????Jag ska försöka skärpa mig och börja skriva på bloggen igen....Jo molly mår bara bra och det är full rulle som vanligt och den andra hunde mår också bra.skola och matte kursen har ju börjat för mig igen.å det går bra än så länge.många varma kramar på er och vi båda får försöka hålla kontakt igen kram

http://pudelnmolly.blogg.se/?tmp=19155850

 
Ingen bild

molly och jag

17 januari 2010 17:58

Hejsan hoppas allt är bra med er.Hoppas ni är lika glad att jag skriver till er fortfarde.Jo hur är det med foten.vilka fina hund täcken du stickar.....önska jag var lika duktig.ska börja skriva på bloggen igen.bara inte kommit i gång med den bara.kram

 
molly och jag

molly och jag

17 januari 2010 18:59

Hejsan cia och nappe!Jag har skapat en ny blogg och själv klart kommer handla om molly fortfarande och även börja handla lite om mig också.Så du ser nya addresen här http://pudeln.bloggagratis.se/ och du kan ta bort den gammla bloggen.när du tittar in kan du ju skriva så jag vet att du fick min nya blogg addres och när du har lagt den på din blogg kram

http://pudeln.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

17 januari 2010 23:55

Hejsan Cia vad glad jag blir när du tittar in till mig, jag var ut på Facebook men det var inget för mig, roligare med hemsidan, ja, nu är det full fart med pärlandet igen, kommer lite nytt då och då så titta in igen, kram

http://www.ullasglitter.se

 
susse

susse

18 januari 2010 07:48

Halloj bönan..

Vilket skit med foten..Kan ju säga ärligt att detta gör ju inte saken bättre för mig..Lär dröja innan jag tar samma beslut..*L*

Jag bestämde mig för att behålla hemsidan, men jag kanske inte uppdaterar så mycket hela tiden..Ja tiden får väl utvisa vad som händer..

Håller verkligen tummarna för dig o din lilla fot..
Jätte fina hundtröjor du gör..Sigge behöver inga tröjor..han verkar ALDRIG frysa.Men nu har han ganska mycket päls med ju..

Ha de gott o kramisar
Susse

http://www.susse-69.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards