ciabel

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Ciabel - 18 januari 2010 07:49

Har inte varit inne nu på ett par dagar men har helt enkelt inte haft ngn inspiration.

Mådde skit på ren svenska första dygnen jag åt pc men nu mår jag både bättre och såret e´bättre så nog gör det nytta i alla fall.


Garnet till Simons tröja har tagit slut så det måste införskaffas mer innan jag kan sticka klart den.

Lisa kommer med Nelly och Simon i eftermiddag för en gemensam långpromenad. Napoleon har tuffat till sig en hel del sista tiden så nu tar han för sig och startar upp lek.


I morgon ska jag tillbaka till läkaren, får se vad han säger då?


I går höll vi på med projekt flyttstädning. Vilket jobb!!!!!

Lägenheten är ju inte liten och det är fönster ta mig f-n överallt men nu har vi bara badrum, toalett och hall kvar så det finns en ljusning.


Nu har jag skickat iväg barnen så nu ska det göras lite nytta här hemma (ja så gott det går med en sjuk karl hemma)  


Kram på er mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards