ciabel

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Fredag

Av Ciabel - 22 januari 2010 07:46

Har varit så trött den här veckan!


I onsdags var jag och Lisa ute och gick i 1½ timme i lössnön som ligger i skogarna nu så igår var jag jättetrött i vader och foten.

I dag ska vi ta en sväng igen, får se om den blir lika lång.


Ska ta det lugnt för övrigt.


Har bloggtorka just nu så jag kommer bara göra sporadiska inlägg en period nu.

Kram på er mina vänner

 
 
susse

susse

22 januari 2010 08:31

Godmorgon vännen..

Du får ta det lugnt med din lilla fot..
Förstår att du blev trött efter promenaden, är ju inte län ge sen du blev opererad..

Blir så i bland, att man får lite bloggtorka.

Här är full rulle, har gått en ny utbildning i massage, Regndroppsmassage. Är så kul.Känns lite som en nytändning.

Har även en vännina som "flyttat" in. Hon hyr här och sitter och gör naglar..Super kul att helt plötsligt fått en "arbetskamrat" igen..

I dag ska jag till blomsteraffären och fixa med blommor till den stora dagen, spännande..

Ha de gott o va rädd om dig..

Kramisar Susse

http://www.susse-69.se

 
Ulla

Ulla

23 januari 2010 18:13

Hej Cia,Vad synd att du fick problem med din fot och måste ta medicin, men du kanske inte vilar din fot, att ta en sån lång promenad kanske inte var så bra, men när det är fint väder och det känns bra vill man ju vara ute, var rädd om dig kram Ulla

http://www.ullasglitter.se

 
kajsa-varg(karin o svartnosarna.

kajsa-varg(karin o svartnosarna.

24 januari 2010 23:30

Hejsan!
Jag köper garn imorgon(hoppas bara det finns kvar)så hör jag av mig om mått imorgon.
Kramis Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards