ciabel

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Ciabel - 25 januari 2010 08:02

God morgon mina vänner!

helgen har varit lugn och skön.


Pojkarna har gått ner till ishallen tillsammans med Hanna både lördag och söndag för att åka skridskor. De fungerar så himla bra tillsammans de tre och hittar oftast vettiga aktiviteter att göra.


Bel har haft ont i sin fot så hon har tagit det lugnt. Hennes ledband är ju inte det bästa efter diverse stukningar så hon måste vara försiktig om hon vill fortsätta med judon.


Vi har städat klart gamla lägenheten i helgen. Så skönt att slippa tänka mer på den nu  


Ikväll ska jag på föräldraråd i skolan medans bel tränar och Stefan e´på styrelsemöte på judon.

Kommer vara skitmycket folk i skolan för de har vaccinering av grissjukan samtidigt och nu ska ni höra. Våra barns skola vaccinerar även föräldrar och syskon!!!!

Motiveringen är att om alla familjemedlemmar är vaccinerade ökar chansen för eleverna att ej bli smittade. Vilket tänk!!!!!

Tänk om fler tänkte likadant men icke så nicke de flesta oroar sig över att ngn annan ska komma före i kön. Typiskt svenskt rättvisetänk.


Har virkat 4 nya judomaskotar under helgen till Belindas tränare som hon ska få ge dem ikväll.

Sen har jag en beställning på en tröja till Karins lilla Chisa som jag ska ta tag i.


Nu ska jag röja av lite och i eftermiddag kommer Lisa för vår promenad i snön.

Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards