ciabel

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Ciabel - 27 januari 2010 21:51

Fick veta idag att min goa vän Ulla skickat en liten ängel till mig i fredags men DEN HAR INTE KOMMIT!!!!!

Nu e´jag upprörd, tänk det kunde ha varit värre.

Illa nog för det här var som jag känner en gåva från hjärtat och så har troligen ngn klåfingrig typ snott den på vägen.

Inte nån kan man lita på och så trycker man ner regler, normer ,gott uppförande i halsen på sina barn men summan kommer bara bli att de blir överkörda av alla som inte följer samhällets regelverk för hur man ska bete sig.


Ja jag blir upprörd och blir dessutom det rätt ofta och då.........

Imorgon ska jag ringa posten och se om jag kan spåra min lilla ängel.


Ett jättetack till dig ändå Ulla för bara det att veta att du tänker på lilla mig värmer ngt otroligt.


Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards