ciabel

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Ciabel - 1 februari 2010 14:22

Jippie!!!!!!!

Nu har min goa vän Ulla skickat en ny ängel och den har kommit idag. Så fiiin  


Lite suddig bild blev det för jag och kameran e´inte riktigt överens men visst är den bara för söt.


Tack snälla Ulla den värmer i hjärtat ska du veta!


F-kassan ringde idag. Nu tror jag de är sjuka de med.

De ville bara veta om jag var frisk igen och tala om att mina pengar kommer den här veckan.

Helt otroligt med tanke på allt negativt man hört om dem och deras regler och handläggningstider.


Väntar på att pojkarna ska komma hem från skolan innan jag ger mig ut på en långis med lilleman. Behöver röra på mig, kryper under skinnet.


I morgon ska jag på IUP-samtal (typ utvecklingssamtal) med pojkarna sen hem så kommer Lisa över och äter middag med oss innan vi tar hundarna under armen och åker över till henne för i morgon ska Napoleon få en riktig make over.

Bort med de långa öronen och ner med manen förutom standardklippningen.

Nu har han blivit så där eländigt tovig som bara pudlar kan bli i ettårsåldern.

Lägger in bilder på honom senare i veckan så får ni se.


Nu ska här göras mellis till mina små hungriga vildar.


Kram på er alla mina fina vänner  

Ovido - Quiz & Flashcards