ciabel

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Tisdag!

Av Ciabel - 2 februari 2010 07:22

Ja idag är schemat fullspäckat.

Ta hand om hushållet och förbereda middagen nu under förmiddagen för sedan kör det ihop sig.


Killarna ska ha IUP-samtal efter varandra med start klockan 15 så jag är nog hemma igen vid halv fem.

Då kommer Lisa så ska vi käka middag tillsammans innan vi åker och ger Nappe hans make over. Brukar ta ca 3 timmar så det blir sent.


Vilken härlig dag det var igår. Först kom som sagt min ängel fram och sedan kom Ann-britt och fikade medans Bel och hennes pojkar hade judoträning.

Fick 2 st små jättesöta primula av henne så presenterna haglade in kan man säga.


Känns otroligt bra att veta att man är uppskattad av sina vänner ska ni veta.


Apropå vänner är det väl helt otroligt att man har funnit så underbara människor genom den här dumburken.

Människorman inte ens visste fanns har dykt upp i ens liv och tar en stor plats bland dem man har som vänner.


nu ska barnen till skolan så det finns lite att göra

Ha en underbar dag mina bloggisar


 
 
Ulla

Ulla

2 februari 2010 10:10

Jaa, jag håller med dig, otroligt att det finns så underbara människor i vårt avlånga land, som man tycker om fast man aldrig träffats, som du t.e.x underbart, och FB som jag aldrig trodde jag skulle hamna på, kramiz

http://www.ullasglitter.se

 
Lena

Lena

2 februari 2010 10:24

Tack Cia!
Din ängel kom fram ser jag,vad bra.
Ha en underbar dag du med så hörs vi.
Många kramar till dig och Nappe
Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

2 februari 2010 14:24

Jaa cia håller med roligt med dessa härliga vänner man fått här på Blogg,hemsida och så fejjan då förståss även om jag inte är där så ofta,,fast nu dom senaste dagarna har jag vart där för Ulla o jag har provat att chatta med varann men det går en stund sen blir man utloggad eller nåt annat tok som händer!
Hörs snart igen va rädd om dej och STRESSA inte ihjäl dej nu,,kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Karin o Svartnosarna.

Karin o Svartnosarna.

2 februari 2010 20:55

Håller helt med dig o Ulla,ni skrev så bra så jag håller bara med:-)
Ja mötet gick bra idag,men samtidigt så är man fundersam på hur det ska gå,men jag ska gå dubbelt på nattjobbet en tid som arbetsträning.
Sen tog jag guben med mig,när jag inte hade facket o läkaren med.
Är alltid bra med 4 öron o sen kan man ju prata om det hemma,för själv har jag så dåligt kom ihåg:-)
Sen kom jag ihåg garnet,jag skickade det på middagen nån gång från uppsala.
Hoppas du kommer att tycka om att sticka i garnet,varmt om magen kommer tösabiten att få iallafall.
Ha det så gott vännen kramis Karin o Svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards