ciabel

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Nappe nyklippt som lovat

Av Ciabel - 3 februari 2010 09:40

Här kommer lite bilder på Napoleon efter hans make over som jag lovat MEN han vill inte riktigt samarbeta så de blev som de blev.         

 
 
Lena

Lena

3 februari 2010 11:13

Hej igen!
Så fin han blev Nappe då.Nu har jag mätt.39 rygg,50 bröst,17 ben.Jag har tagit till lite så den inte blir för liten.Vill gärna ha sådär som på bilden att man kan vika ner en polokrage.Och långa ben.Färgen får du helt bestämma själv.Bara den är varm.Du kan väl mäta lite på Nappe oxå.Och det är ingen panik,det tar den tid det tar.
Ha en bra dag
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

3 februari 2010 19:05

Hej igen!
30 under magen,glömde ju skriva det.
Ha en skön kväll
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

6 februari 2010 17:07

Hej cia!
Så jättefin Nappe blev,,Jobbigt när dom får öroninflammation,,
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Bibbi

Bibbi

15 februari 2010 17:28

Han blev ju supersnygg!! Stor pojke minsann.

Rycker du Nappes öron? Jag rycker Tessans men jag har ju så dåligt "nyp" så det blir lite si och så. Hon kliar sig rätt mycket mellan varven.

Hon är inte rumsren än!!! Help!!!!

Kram och nospussar - Bibbi, Sally och Tessan

http://hundkakor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards