ciabel

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Ciabel - 9 februari 2010 07:49

Nu är det tisdag och jag har fortfarande problem att både komma in på min egen blogg och att besöka mina vänner.

Vet inte om det är bloggplatsen som fortfarande har problem eller om det är min burk


Ja igår morse gick jag då av min helg och var allt annat än pigg. Sov 2 timmar för mer än det kan jag inte sova när jag går av om jag vill kunna somna på kvällen vilket är lika bra så jag får ordning på dygnet direkt annars tappar man flera dagar.


I dag ska jag storröja här hemma för det händer ngt märkligt när jag jobbar. Eller det händer INGENTING!

Bäddade rent alla 5 sängarna igår så tvätt finns det oxå till förbannelse.


I eftermiddag ska jag iväg på IUP-samtal(utvecklingssamtal) med Belinda. Har en hel del jag ifrågasätter i den pedagogens sätt att bete sig och hennes så kallade pedagogik. mycket gap och skrik när det gått för långt men innan dess händer det ingenting istället. Gränssättning vad är det kan man undra?


Jaja vi får väl se, hoppas i alla fall att de får byta pedagoger när de börjar 7an.

Nu måste jag sätta lite fart

Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards