ciabel

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Dags igen!

Av Ciabel - 10 februari 2010 15:37

Ja nu har det hunnit bli onsdag och det är dags för mig att jobba 2 nätter nu.

Början av den här veckan har gått åt att bli människa igen efter helgen och att få ordning här hemma.


Bels IUP-samtal igår gick bra. Hon har lyckats komma ikapp i svenskan också så nu är det bara engelskan kvar och det är nog bara en tidsfråga....


Alex kom hem efter lunch idag med ont i magen. Händer lite då och då och alltid efter lunch så jag undrar om han äter ordentligt för han är jättehungrig när han väl är hemma. Vet att han inte e´så förtjust i maten på skolan men då tycker jag att han kan äta mer grönt om det är så.


Har bokat om så killarnas kompis kommer redan på fredag och sover kvar för han hade inte kunnat sova kvar lördagnatten pga tidig träning på söndagen.

Mamman kommer också hit och äter middag med oss så får vi umgås lite


Ja som ni märker har vi lite planerat resten av veckan.

Kommer titta in till mina vänner i natt från jobbet.

Kramar på er

 
 
Ulla

Ulla

11 februari 2010 09:47

Hejsan, jag förstår din son angående maten, den är grå och tråkig smaklös,då vi har samma mat på förskolan, vad roligt att det går bra för dina barn i skolan,du får ha det så bra på jobbet i natt, kramiz Ulla

http://www.ullasglitter.se

 
irja

irja" title="http://-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]

12 februari 2010 02:54

Hej Tjejen !!!
Förlåt om jag tassar in så här på natten,är en gammal nattjobbare,vakat i 27 år, så jag är en rikdig nattsuddare....Arbetsskada Ler HI hi......Jag tycker att barnen behöver få bra mat i skolan,om de ska orka prestera igenom skoldagen och ta emot kunskapen och läran....
Jag som smygit in här hos är en gammal tant som bor efter Norra Norrlandskusten 3mil norr om PITEÅ....VÄLKOMMEN och kommentera KRAM IA...

http://40 -Talistenbloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards