ciabel

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Ciabel - 13 februari 2010 21:23

Jo igår gick dagen undan. Chockvaknade halv tolv av att jag kom på att jag skulle hämta pudelfodret jag beställt hos vetrinären.


Sen bankade jag kött till förbannelse, vill ju inte bjuda på segt skit:)

Marinerade och gjorde chílisalsa, skalade och skar klyftpotatis och allt som hör middag till. Städade och fejade i en hiskelig fart, hann t o m till lidl en sväng.


Allt blev jättelyckat måste jag säga även om jag var trött.


Idag har jag varit helt slut, legat o sovit ett par timmar på soffan bara för att orka se melodifestivalen del 2.

Och mina favoriter gick vidare, hade gärna sett Kalle Moreus i globen men men fanns ju bara 2 platser direkt dit så.....


Måste konstatera att även fast folk påstår att jag ser mycket yngre ut än mina 40 så känner jag mig helt klart som minst 65 i kväll. Orkar inte lika mycket längre utan ska nog ta Nappe under armen och krypa ner i sängen.

Natti mina godingar

Ovido - Quiz & Flashcards