ciabel

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Ciabel - 20 februari 2010 15:39

Ja då har jag jobbat 1:a natten av tre. Vaknade redan halv elva idag och kunde inte somna om så sen åkte jag till apoteket och köpte nya öronproppar.

Brukar ha svårt att sova med såna för jag får sån eksem i öronen men vad göra?


Ja du min goa Lisa! Du efterlyste lite paparazzibilder på mig men se det är inte så lätt. Alla kort hamnar i Stefans burk men här kommer ett lite äldre kort(ser ungerfär likadan ut nu)

  

Och nu kommer ett foto från våran trevliga kväll förra fredagen när vi Hade killarnas kompis med familj på middag.

det är jag som står upp i grått.


Ska lägga mig en stund och vila nu innan jag lagar middagen. Blir "riktiga" pommes med biff, bearne´sås och chilisalsa.

Kramizar på er  

Ovido - Quiz & Flashcards