ciabel

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Ledig.jippie!

Av Ciabel - 26 februari 2010 21:44

Ojså slut jag var när jag kom hem i morse. Har inte sprungit så intensivt på många år.


Pizzorna blev riktigt bra men det blev lilla mamsen som gjorde dom i slutänden för :Oj mamma vi ska på disco! ¨Så killarna försvann upp till ladan som ligger 2 minuter hemifrån på disco.


Nu ska jag nog sno en whiskey av gubben och titta klart på solsidan och let´s dance.

Kram på er och kom ihåg att ni är viktiga

 
 
Lisa

Lisa

26 februari 2010 23:38

Hej Gumman!
Har inte hunnit sitta här förrens nu,,blev bara en sväng på morron sen blev det full fart..Bra att du skrev Rapport om det inträffade..
snällt att du vill skicka med lite extra garn att förlänga Gizmos tröja med men jag kan ju inte sticka resår stickning,,Så istället kankse jag får låta dej förlänga den ifall du vill och om det behövs..
Hoppas du fick en Whisky pinne till Lets dance o solsidan! Visst är det bra?
Sköt om dej i helgen o Vila upp dej!
Kraaaaaaam!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

28 februari 2010 00:16

Tur att det finns människor med hjärta som du, bra att du skrev rapport :) vi vill ha fler av sådana som du i vården

http://www.ullasglitter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards