ciabel

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Sveriges snyggaste man e´gay

Av Ciabel - 27 februari 2010 22:27

Har kollat på melodifestivalens deltävling nu i kväll och måste säga att sveriges snyggaste man är gay!

Kanske lika bra det men oj både det och sen en röst som ingen annan.

Ja om ni inte fattat det än pratar jag så klart om Peter Jöback!


Annars tyckte jag nog inte det varnågra speciellt bra låtar med idag inte.


Barnen var i badhuset 5 timmar idag och var helt slut när de kom hem. Ögonen knallröda och inte hade de druckit ordentligt heller så 2 av 3 har huvudvärk ikväll.


Några gäster blev det inte heller ikväll för de ligger genomförkylda med hög feber så de fick gärna stanna hemma.


Passade på att duscha och föna den lilla fyrfotingen och klippa nos och tassar medans barnen var iväg. Gud så han hatar fönen och kardan. trimmern e ok men inte det andra. Sen stoppar jag öronen fulla med fetvadd innan han duschar så han inte får in vatten i dom efter öroninflammationen. har ni sett en långörad hund med fetvadd i öronen skaka på huvudet nån gång?

Fetvadden flyger all världens väg  


Morgondagen blir nog rätt lugn hoppas jag, men kanske inte ändå.

killarna ska följa med Arvin till friidrotten och sen kommer hela högen hit på pannkakor. får se hur trötta de är i morgon och hur länge de orkar.....

eller hur länge mamma orkar  


Oj det höll jag på att glömma!!!!!!

Jag har gått med i facebook!

Har ni hört?

Facebook som jag aldrig skulle gå med i.

Men måste säga att jag har inte fattat tjusningen än men inte principen heller så.......


Natti mina vänner

 
 
Ulla

Ulla

28 februari 2010 00:13

Face book, ja jag vet inte vad jag ska säga om det, har också gått med, hittar man någon att prata med är det ok, men allt konstigt dom håller på med?????? ladugårdar med kossor och dom ska ha ägg och dynga förstår ingenting spel antar jag, FB är som sagt både på ont och gott, vi kanske hörs där nån gång, ha det gott kram

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

1 mars 2010 14:02

Meen NÄE INTE visste jag att Jöback var Gay!!!
Faaen också hihihi...
så smart att sätt fetvadd i Nappes öron det har Ladrig jag tänkt på fast jag haft Pudel i 8år ojojoj..Fast Doris hade inte så många öroninflammationer som tur var..

Skulle vilja se den synen när Vaddet flaxar ur hahha,,
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

1 mars 2010 17:38

Ja kan riktigt se honom framför mig när vadden flyger iväg:-)
Har F.B också, men har aldrig fattat mig på det där med cafèer ladugårdar o allt vad de har.
Sen tycker jag sedan det blev ändrat där så är det så plottrigt allting.
Peter Jöback gillar min 18-åring tycker han sjunger så bra o det gör han ju,så han höll också på Jöback.
Guben bet. in ikväll sent efter Siriusträningen,får se om han kommer fram till Uppsala i detta förbaskade snöoväder.Jo just,summan du nämnde förut är det den som gäller?jag kommer tyvärr ej på min mail,så jag kan skriva till dig.
Ha det så gott så hörs vi,Kramis Karin o svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards