ciabel

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Snöig måndag!

Av Ciabel - 1 mars 2010 08:22

Ja måndag igen! Otroligt vad tiden går fort måste jag säga. Tycker den går fortare och fortare ju äldre man blir  


Idag måste det nödhandlas lite för mjölken är slut upptäckte jag nu på morgonen.

Barnen kommer nog hålla sig mest inne idag för de är evinnerligt trötta på snön nu.

Igår var Belinda och badade igen, Johannes följde med Arvin på friidrott och Alex var hemmavid och lekte. Ibland känns det som vi har barn utspridda över hela väsby.


Blir nog lite virkande idag och sen det vanliga underhållet här hemma så får vi se vad dagen för med sig.


Anti skall halsbandet funkar över all förväntan måste jag säga. Han har väl skällt i snitt 2 ggr/dag sen det åkte på och nu har han börjat fatta poängen. Visst han gruffar lite och morrar men går inte upp i de höga ljudskalorna.

I morgon kommer husses återförsäljare hit med en massa prover för den lille herren dissar ju allt torrfoder. Vi ska försöka hitta ngt han gillar.


Nu ska frallorna in i ugnen så barnen får frukost ngn gång.


Kram på er

 
 
Ulla

Ulla

1 mars 2010 13:06

Kan förstå att barnen också börjar tröttna på snön, speciellt nu när det slaskar, vilken snäll mamma du är som bakar färska frallor till frukost åt dina barn

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

1 mars 2010 14:09

Samma Skit väder här också Det är väl lika över hela Landet som man hör,,Men Glad att man slipper Jordbävning o Tsunamin iallafall,,Fy vad jag tycker att det är Otäckt med allt som händer nu värden över,,
Roligt att Nappe Fattar galoppen med skällhalsbandet,,
Mumsigt det lät med Nybakta Frallor!!!
Duktig du tycker jag som hinner o orkar med så mycket!
Hoppas din Måndag blir bra,,
kramen!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

1 mars 2010 19:11

Hej igen!
Jag kikade in nyss till karin och såg att hon frågat dej om att göra Dammsugare,,,Hoppas du kan eller hittar nåt mönster för isåfall får du fullt upp framöver för jag vill beställa både Cupcakes och Dammsugare och och och hahha ALLA KAKOR som Kakmonstret säger!!
Nu ska jag kika in på fejan en sväng!
kraaaaaaaaaam!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Av Irja.

Av" title="http://bloggplatsen.se]Av" target="_blank">bloggplatsen.se]Av Irja.

1 mars 2010 23:01

Bästa CIA ! ! !
Vem är inte det,less på snön och detta snöandet,här har det snöat non stopp i en hel vecka nu...SÅ fröken VÅR är långt borta...Ha de bra välkommen åter...KRAM IA...

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

2 mars 2010 15:32

Helloj!
Förlåt att jag missade både dej o ulla på facebook bara för att jag gick ifrån datan och var fortfarande inloggad..Inte Första gången jag gör så,,Gör lika med bloggen..PINSAMT ni kan ju tro att jag är STRAM som inte svarar,,hihiihi..Men så är det inte..
Nej jag provade också att lösenordsskydda ett inlägg engång men det funkade inte då heller,,jag vete sjuttsingen hur man gör!
Nu ska jag försöka hjälpa ulla o få in länkar på hennes hemsida!
Kramen!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards