ciabel

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ciabel - 7 mars 2010 15:48

Drog igång med resten av fönstrena idag och det ena ger ju det andra så det blev att storstäda på en gång. Fattar inte vart allt damm kommer ifrån, måste vara ngn liten tomte som springer omkring på nätterna och strör ut det  


Så skönt när allt är färdigt och bara sjunka ner i soffan och pusta ut.

Barnen kastade jag ut i morse och de har nyss börjat droppa in lite sakteliga. Kul när det går att bygga i snön efter alla kalla minusgrader som varit.

Solen värmde så otroligt skönt idag och jag känner hur humöret stiger.


Snälla Irja jag tog det inte alls som kritik utan ville bara tala om hur duktiga våra små är, ser skräckexemplar bland deras kompisar varje dag nämligen.


Bel tog Nappe med sig och gick upp till stora hundhagen idag, hon får inte släppa honom annars för där funkar inte inkallningen riktigt än. Halsbandet är helt suveränt måste jag säga, inte ett skall på flera dagar och då har han inte fattat att det är halsbandet som sprutar på honom.


Till middag blir det fisk i folie med purjo och tomater, en storfavorit hos barnen. De är ju inte riktigt som andra barn utan äter hellre fisk än mac donalds.


Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och filosofera.


Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards