ciabel

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Fel danspar vann

Av Ciabel - 26 mars 2010 22:59

Nu e lets dance slut för den här gången och jag måste bara tycka till. Claudia har helt klart varit bättre genom hela säsongen och dessutom ett dansande lyckopiller:)

Visst e han lite söt att titta på Mattias men nä....

Dessutom stör jag mig nåt förjäkligt på Cecilia och hennes sätt att hela tiden höras. kommer bli helt odräglig när hon nu har 2 segrar bakom sig.


Nappe och jag var och firade min mamma igår och som ni som följt mig ett tag vet röker de inne så det var bara hem och slänga allt i tvätten innan jag och Nappe fick varsin välbehövd dusch. trimmade nos och tassar när jag ändå höll på.


Idag var vi ute med Lisa och hennes pudlar i 1½timme innan både Nappe och jag lade oss i solen ett par timmar.

Såååå otroligt skönt.

Natti mina vänner

 
 
av Irja

av Irja

28 mars 2010 17:09

Kära CIA !!!
Jag gillar inte heller Cecillas bitschiga sätt....Synd att inte Claudia vann,hon var ockcå min favorit.....Jag sluta röka för 5 år sedan och tycker att det är så skönt,cigarettrör luktar så illa,så jag förstår inte att man har velat röka.... HA en skön dag...KRAM IA.....

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

31 mars 2010 20:58

Jag önskar dig en glad påsk kram

http://www.ullasglitter.se

 
Ingen bild

susse

1 april 2010 15:25

Hejsan Gumman..

Ville bara titta in o önska dig en riktigt trevlig o Glad Påsk..

Kramisar Susse

 
Lisa

Lisa

1 april 2010 23:56

Helloj Gumsan!
Håller också med dej Claudia favorit och cissi en DIVA! Usch!
Önskar dej en GLAD PÅSK!
Och Ägga inte upp dej för mycket(Fniss) hittade det inne hos nån annan bloggis och tyckte det var skoj,,hahha
Kraaaaaaam!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Av Irja.

Av" title="http://bloggplatsen.se]Av" target="_blank">bloggplatsen.se]Av Irja.

2 april 2010 00:38

GLAD PÅSK CIA, önskar jag dig och din familj....HOPPAS ni har en skön PÅSK tillsammans...Barnen har väl Påsklov ????
En stor PÅSK/KRAM IA.....

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Karin O Svartnosarna.

Karin O Svartnosarna.

2 april 2010 21:10

Hejsan Cia
Håller med,jag gillade verkligen Claudia så otroligt duktig o mysig tjej t.om röstade på henne men det hjälpte inte.
Vill önska dig o din familj en riktigt GLAD PÅSK.
Kram/Karin o svartnosarna.

http://Kajsa-varg/bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards