ciabel

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Djävla hundägare!

Av Ciabel - 11 maj 2011 12:17

Var ute på en promenad med Nappe och Simon. Hade dem kopplade just för att det var så mycket hundar ute och tur var väl det.

Ur en king cab flyger en stor långhårig schäfer och kommer i full fart mot mig och pudlarna. Nu är Nappe redan livrädd för stora hundar sen han när han var valp blev påhoppad av en amstaff. Och inte blev det bättre nu inte.

Tog ett bra tag innan ägaren fick in sin hund som lystrade till namnet pricken.

Hade jag inte haft mina kopplade hade jag inte haft dem kvar för då hade de sprungit för livet, så skärrade var de.

När ägarn väl fått in sin hund ska ni inte tro han bad om ursäkt utan vad gjorde han? Kastade sig i bilen och drog fortare än ögat.


Nappe vankar runt och morrar och skäller innen nu jätteskärrad. Får se hur det går att lugna ner honom. Simon verkar ta det lugnare som tur är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards