ciabel

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Idag är en dag med full fart

Av Ciabel - 23 maj 2011 08:30

God morgon alla glada!

Simon kom halv åtta och då blev det fullt pudelröj  

Ägnar förmiddagen åt hushållssysslor så jag kan koppla av sen.

Efter lunch ska jag till gyn och träffa läkarn för att få remissen skickad för sterilisering, hoppas innerligt att det går fort sen. Orkar inte/kommer inte ihåg de där j-la pillrena varje morgon och då har jag ändå använt dom 26 år med uppehåll för graviditeter och amning.


Gubben ska hämta sin MC i eftermiddag så kan de börja övningsköra på allvar.

Det står inte på min popularitetslista inte men jag kan ju inte förbjuda honom. Vill han så gärna får jag vackert sitta och vara orolig:(


Bel ska köpa ny mobil! Tja jag får väl betala halva den här gången men då får jag överta hennes gamla och det är bra det! Min har ett helt eget liv, eller vi kanske ska säga inget liv för den funkar bara när den själv vill.


Jo förresten! Vårt simlag till bästa fyran har gått till final så på onsdag ska mina killar(ja resten av laget med så klart) åka in till sankt Eriks badet och simma finalen. Håller alla tummar och tår

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards