ciabel

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Slut på dagen!

Av Ciabel - 23 maj 2011 20:43

Jaha då rasslade den här dagen förbi i ett flygande huj  

 Gynbesöket gick väldigt bra. Läkarn oroade sig för att jag skulle ha en massa sammanväxningar efter de 3 snitt jag gjort för då skulle det inte klaras av med titthål men inte fanns det några såna inte. Enligt ultraljudet såg jag ut på insidan som jag aldrig blivit snittad:)

Bara vänta på att danderyd ska höra av sig nu med en tid.


Hann både damma,dammsuga,moppa och promenera hundarna före läkarbesöket.

Väl hemma rasslade det in 7 ungar efter skolan(3 e mina egna) så fullt ös medvetslös blev det igen.


Åkte iväg och storhandlade så nu finns det mat ett tag till.

Nu ska jag ta å slappa lite i soffan bara kidsen kommer i säng

Natti

 
 
Ingen bild

faster Pia

23 maj 2011 21:29

Så skönt att det var så fint fast du gjort så många snitt. Konstigt att det kunde vara det eller hur? men det är bara att tacka å ta emot.
Lycka till o sov nu så gott

 
Ingen bild

Linda

24 maj 2011 07:43

Dagarna har en tendens att försvinna i ilande fart=)
Fast vi fick ju med oss en hel del hem från affärerna iaf på kvällen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Skapa flashcards