ciabel

Alla inlägg under juni 2011

Av Ciabel - 28 juni 2011 11:38

Sitter å väntar på att lunchen ska bli färdig så jag kan uppsöka solstolen igen.

Är i stugan med alla barnen medans gubben jobbar vidare.


Har min bästa väninnas yngsta dotter här också. Så mysigt och tjejerna har verkligen kul tillsammans.


Lånebarnet sa häromdagen till mig:

Du är den moster jag älskar mest fast du inte är min riktiga moster!

Vad svarar man på det? Jo man känner hur hjärtat växer ytterligare:)


Har sovit min första hela natt på jag vet inte hur länge så nu känner jag att jag är på banan igen.


Puss i sommarvärmen

Av Ciabel - 21 juni 2011 15:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 20 juni 2011 17:07

Nu har mamma varit här! Blev som tur var bara 30 minuter. Nisse hade inte fått följa med för hon hade bestämt att han inte orkade.

Nu har hon bestämt sig för att lämna honom här och flytta till Nykvarn av alla ställen.


Efter hon åkt ringde jag mormor och fick en gråtande liten tant på 85 år i luren:(

Hon hade ramlat tidigare idag och fått en utskällning av mamma att det minsann bara var inbillning och bara att resa sig igen.

Ja vad f-n ska man säga undrar jag?

Av Ciabel - 20 juni 2011 08:04

På förmiddagen idag ska vi bege oss ut å shoppa  

Därefter kommer tydligen min mamma förbi för att "gratta" mig. Bara 1 vecka sen jag fyllde å hade det inte varit för att jag vet att hon e budbärare åt mormor hade hon inte fått komma alls!

Nisse e jättedålig och cansern har även satt sig på lungorna så nu väntar vi bara:(

Men det är enligt mamma fprtfarande henne det är synd om och inte honom. Hon letar annan lägenhet och när hon får tag i ngn lämnar hon honom.

Skitkärring

Av Ciabel - 18 juni 2011 22:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards