ciabel

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Allt och inget!

Av Ciabel - 7 juli 2011 23:01

Först måste jag tyvärr tala om att min mors beteende inte är ngt nytt utan har alltid varit sådan men det har pga omständigheterna blivit så mycket tydligare. Så inte ens demens kan vi skylla på:(


Är kvar med barnen på landet och har haft Alex flickvän här från förra torsdagen till i söndags. De är så otroligt söta tillsammans och fullt seriösa även om de "inte pussas och annat äckel" ännu, som tur är kanske jag ska lägga till:))


I eftermiddags tog vi cyklarna och begav oss till Gräddö gästhamn för påfyllning av barnens TBE- vaccin. Har själv aldrig tagit ngn för jag avskyr innerligt sprutor (som sätts i mig). I dag fick jag ett infall när vi stod i kön och tog ändå sprutan och 10 minuter senare hittade jag mitt livs 2a fästing i knävecket. Fy för de små äckliga djuren.

Efteråt åt vi middag på grillen innan vi cyklade den där kvarten hemåt igen.


Morgondagen kommer ägnas åt sol och bad för mig och pojkarna medans Bel ska följa faster sin till stallet och rida islänning om vädret tillåter. Hon är så lycklig som bara en hästtokig tjej kan vara:)


Nej nu väntar sängen /natti

 
 
Ingen bild

Linda

8 juli 2011 08:57

Nej vissa har sitt beteende tyvärr och det är när saker händer som man ser det.

Hoppas Bel får en toppendag i stallet och ni i solen på bryggan.

Här hägrar bad och lite packning/shopping innan Philip kommer hem ikväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards