ciabel

Alla inlägg under september 2011

Av Ciabel - 24 september 2011 21:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 22 september 2011 18:57

Var till läkare nr 2 idag!

Han tryckte,vred och bröt hela mig i molekyler känns det som nu.

Ska äta muskelavslappnande och värk/inflammationhämmande nu så får vi se.

Ryggens muskler på höger sida var som fiolsträngar och samma gäller nack och skuldrornas muskler på vänster sida.

Ska jobba men det blir spännande. Kommer behöva hjälp med allt (nästan).


Nu blir det jobbsök för hela slanten, måste bort inser jag


Av Ciabel - 20 september 2011 23:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 19 september 2011 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 18 september 2011 18:28

Tog sovmorgon till 9 både maken och jag idag! Har väl inte hänt sedan jag vet inte när  

Fläskpannkaka blev det till lunch och sedan en långis med Nappe.

Belinda gick ut i skogen själv och ringde när hon satt mitt i trattkantarellparadiset.


Kalvstek med viltsås blev det till middag och sen en långpromenad med Nappe, Belinda, Johannes, Lisa och Simon medans Stefan tog en tur på MC-n med Alexander.

Nu filmmys för hela familjen.

Hoppas ni haft en lika bra dag som vi

Av Ciabel - 17 september 2011 21:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 14 september 2011 16:04

Nu har jag varit till en ny läkare med min jävla värk.

Han tittade och klämde lite på mina fingrar innan han tittade på mig och sa:

Jag ser inga fel på dig.

-Nej det kanske inte syns men jag har ont!


Slutade med att de tog 8 rör med blod så ska vi avvakta svaren.

Vad gör jag om inget syns?

Jo då fortsätter jag till nästa läkare för även im inget syns utanpå har jag skitont till och från. Kan inte fortsätta så här    Till och med att skala potatis är ett kapitel för sig och då har jag en man, 3 barn och hund som behöver en fru,mamma, matte som inte bara fräser och är trött pga värk.


Ngn som har ngn universallösning?

Av Ciabel - 13 september 2011 22:21

Ringde och sjukskrev mig idag! Blir i alla fall de kommande 2 nätterna oavsett vad läkarn säger i morgon.

E så jäkla trött hela tiden fast det e klart man kanske inte kan va annat när man bara sover i intervaller mellan alla olika medikamenten man stoppar i sig men som ändå inte hjälper.


Jag som alltid använder händerna e helt handikappad just nu. Kan inte virka,sticka eller sy för då värker det som satan och känns som fingrarna låser sig.


Bara skit just nu. Tur benen funkar i alla fall så jag kan promenera med mina älsklingar Napoleon och mitt lilla "dagbarn Simon   Simon tv och Nappe th

Skapa flashcards