ciabel

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Oförstende läkare

Av Ciabel - 14 september 2011 16:04

Nu har jag varit till en ny läkare med min jävla värk.

Han tittade och klämde lite på mina fingrar innan han tittade på mig och sa:

Jag ser inga fel på dig.

-Nej det kanske inte syns men jag har ont!


Slutade med att de tog 8 rör med blod så ska vi avvakta svaren.

Vad gör jag om inget syns?

Jo då fortsätter jag till nästa läkare för även im inget syns utanpå har jag skitont till och från. Kan inte fortsätta så här    Till och med att skala potatis är ett kapitel för sig och då har jag en man, 3 barn och hund som behöver en fru,mamma, matte som inte bara fräser och är trött pga värk.


Ngn som har ngn universallösning?

 
 
Ingen bild

Linda

14 september 2011 18:55

Tyvärr finns ingen univerallösning. Även om man skulle vilja plocka fram den många gånger.

Kan bara säga ( som vet hur det är med ständig värk) att kämpa, byt läkare, ge dig inte. Tillslut hittar man någon som lyssnar.

Fick själv gå igenom 8 st innan jag hittade rätt.

Tufft att säga och man ska inte behöva säga det, men man lär sig att leva med smärtan och prioritera.

Dock är det skit tufft när man ser att ens barn får "lida" för att man som mamma har ont.

Vi får hjälpas åt helt enkelt som vi alltid gjort.
Tillsammans med "olika" krämpor så klarar vi en hel del=)

Styrkekramar=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards