ciabel

Alla inlägg under november 2011

Av Ciabel - 21 november 2011 17:42

Var som sagt tillbaka till Danderyd idag!

Ingen skillnad mot i fredags så de kunde inte göra ngt nu heller. Ska tillbaka på fredag, fast då finns det inga tider så nu väntar jag på att de ska ringa och tala om när jag ska komma.

Pest det här, blääää

Av Ciabel - 20 november 2011 22:10

Ja då var jag till DS i fredags för ngn feber fick jag inte innan. Väl där träffade jag en ny läkare, tack å lov!

Hur var det här då frågade han. Åt h-vetet svarade jag och visade magen.

Nu blev det fart må ni tro.

Upp på röngen för att utesluta brock och mäta det som visade sig vara en varcysta.

Tillbaka till läkarn som försökte dränera den men det gick inte än och några vårdplatser fanns inte att uppbringa så hem med en ny omgång PC så ska jag tillbaka imorgon för att troligast opereras på nytt och tömma den. Sen återstår att se om jag får gå med dränage ett tag eller om det räcker med pc sen.

Ja skit med kärringen

Av Ciabel - 16 november 2011 22:23

I onsdags och torsdags jobbade jag som sagt. Antibiotikan slut i torsdags mot staffylokockerna i op-såret. Lördag middag hos goda vänner.

Söndag och måndag kunde jag ha mina jeans igen:)

Igår var det kört!

Skitont och som en golfboll under huden strax nedanför naveln. När jag klämmer kommer det lite lite var så det är bara att konstatera att infektionen är tillbaka.

Har sagt ända sedan tisdagen efter op att ngt är fel i magen men näää då det ser så fiiint ut enligt läkarna. Nu har jag en återbesökstid på fredag som jag ska gå på om jag inte får feber innan dess för då är det bara raka spåret in till lasarettet.

Ja allt för den här gången

puss och kram

Av Ciabel - 11 november 2011 02:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 8 november 2011 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ciabel - 4 november 2011 14:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards