ciabel

Alla inlägg den 21 juli 2012

Fan

Av Ciabel - 21 juli 2012 07:05

Känns jobbigt fortfarande!
Belinda har redan gått och pojkarna sitter i soffan så avslagna:-(
Packat allt tror jag, mc-kläder, och allt annat hoppas lägre i väskan nu. Lyckades tom få ner min hjälm.
Känns skönt att om några pinnar i alla fall få krypa in i Jannes famn. Enda trösten
Ha en bra lördag alla där ute

Av Ciabel - 21 juli 2012 00:45

Imorgon bitti går mina barn över till sin pappa för fem veckor med honom!
Det längsta jag varit ifrån dem e varannan vecka i juni. Innan dess har de aldrig varit ifrån mig mer än när de sovit hos kompisar.
Båda mina pojkar somnade storgråtande ikväll. Belinda var sammanbiten som aldrig förr:-(
Skär i hjärtat så det gör ont!
Visst jag ska jobba och tillbringa all ledig tid med hjärtat men det känns ändå helt förjävligt!

Ovido - Quiz & Flashcards