ciabel

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Ciabel - 25 juli 2012 17:50

Jobbat inatt och har sen jag kom hem i morse försökt sova men det e helt omöjligt att koppla av! Om två timmar e det dax att bege sig till jobbet igen och vet inte hur den här natten ska sluta!
Hos Janne kopplar jag av från samma sekund jag kliver av tåget tills jag sätter mig på väg hemåt igen!
Bara inse att det är där jag hör hemma!
Mår sa mycket bättre hos honom än jag gör här hemma!

Av Ciabel - 25 juli 2012 01:19

Idag släppte sista spärren hos    ats yngsta:) Busade och brottades för fullt innan jag åkte hemåt. Gjorde upp planen för helgen också han och jag  

Känns så jäkla skönt!

På fredag ska det mysas och tittas på film, lördag morgon ska han och jag baka kladdkaka, efter det ska vi flytta på hundgården och när det är klart ska det byggas lådbil av dragster modell! Blir fullt upp hela helgen men det blir skönt då jag saknar mina egna så jag blir tokig.

Nästa vecka när älsklingen gör nytta ska jag plocka av bärbuskarna, baka paj, koka saft och gele´.

Med andra ord pyssla med sånt jag gillar  

Ovido - Quiz & Flashcards