ciabel

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Ciabel - 3 juni 2009 08:36

Som sagt är Bel hemma med feber, hosta och genomsnorig. Igår kväll började det skava i min hals och hostan har kommit tillbaka samtidigt som näsan börjar rinna men det verkar inte som det vill bryta ut ordentligt men jag jobbar ju helgen och då säger det nog bara pang skulle jag tro.


Vi hade judoavsluting igår och det var meningen att vi skulle vara ute och spela brännboll men det öste ner så vi blev kvar inne. Kom inte så många som det brukar men det berodde helt klart på vädret. Jag åkte nertidigare och hjälpte till med salladerna och som vanligt var det jag och Ann-britt förutom tränarna.


Ska baka bullar tänkte jag till judolägret men det hinns med nästa vecka.


Igår hade jag ett av mina vanliga tokryck!:-)

Satte igång att torka alla innedörrar och garderobsdörrar sen plockade jag ut allt i köket och storstädade där med.

Får alltid såna ryck när det är dags för det där roliga vi kvinnor får stå ut med varje månad.

En dusch nu och sen fortsätta städa.

Kram go´vänner

Ovido - Quiz & Flashcards