ciabel

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Ciabel - 9 juni 2009 14:17
Barnen med sin amerikanska kusin

Har haft konstant ordentligt pannknack sedan igår. Vet att det beror på att jag inte sov ngt då eftersom först skulle jag ringa vårdcentralen, sen vänta på attde skulle ringa upp. Och när de väl gjorde det hade klockan blivit halv tio, sen fick Bel tid kl 11 så ngn vila på förmiddagen blev det ju inte. Sen när vi kom därifrån skulle det lagas lunch och ätas och sen kom killarna hem från skolan och då började allt om med matlagning, disk mm. I och för sig får man kanske vara tacksam att man ibland får ont en trappa upp för att om inte annat få en bekräftelse på att det faktiskt finns ngt att ha ont i.

Bel hade inte varken halsfluss eller öroninflammation den här gången men däremot ngt de kallade för tvåtopps virus. Har ni hört ngt så dumt ngn gång?

Innebar att det började om när man tror det är på väg tillbaka. Våtska bakom trumhinnorna pga nästäppan och det i sin tur trodde hon ökade på hennes allergikänslighet så nu har hon fått nya tabletter som ska vara bra avsvällande effekt med.

På torsdag ska Bels arbetslag gå och simma i vår utomhusbassäng men jag tycker det är dumt med tanke på vätskan bakom trumhinnorna så jag kontaktade hennes ansvarspedagog så hon får åka hem istället. är ju inte särskilt kul att titta på när andra badar, tycker inte ens jag.


Nu håller jag på att bakar bullar för fullt till judolägret. Blir både med kanel och vanilj så det finns för alla smaker.


Stefan ska ut på landet efter jobbet och kolla upp ngt på båten,killarna följde med Marcus hem och Bel går till bästisen så det blir bara jag och Napoleon hemma i eftermiddag. Tog precis från honom en tand han låg och tuggade på, han börjar bli stor nu. Klarar t o m att hoppa upp i soffan själv.

Nehej nu kallar bullbaket så ha det go´vänner1


Ovido - Quiz & Flashcards