ciabel

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Ciabel - 25 augusti 2009 19:42

Jag tror att alla människor är manodeppressiva i ngn mån bara det att vissa har mer uttalat än andra och jag hamnar nog mitt emellan tror jag.

Idag har jag farit runt som en skottspole. Tvättat en massa samtidigt som jag storstädat hela lägenheten och visst låter inte lägenhet som så mycket men 108 kvadrat där 3 barn, 2 vuxna och en hund härjar vill jag lova finns lite att städa.


Åkte ner till vetrinären för att hämta napoleon vid 17 tiden. Där kom han som en virvelvind o var helt galen av lycka. Hålla honom i stillhet som de förespråkar blir inte lätt verkar det som. Dessutom har han redan kommit på hur han ska göra för att trycka bak tratten så han når med tungspetsen.


Dags att natta pojkarna snart så vi hörs mina goa vänner



Av Ciabel - 25 augusti 2009 10:30

Ja nu har jag kommit hem efter att ha lämnat Nappe hos vetrinären.

Jag har ont i magen av oro för TÄNK om ngt skulle gå på tok.

Nu vet jag ju med mitt lilla huvud att risken är minimal men ändå TÄNK...

Måste nog sysselsätta mig ordentligt under dagen så jag inte hinner tänka så mycket och måla fan på väggen. Hur det än är e´han ju min lilla bebbe.


Apropå barn så mår Bel lite bättre men är fortfarande genomsnorig så vi väntar. Idag är dessutom Alexander också hemma. Kändes lite varm i morse och klagade över att det "svider" i munnen så han har nog fått blåsor och då vet jag att han håller på att bli sjuk.

Kul med barn nästan jämt.

Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk lagom till lördag när Stefan och jag ska på 40 års fest.


Nu börjar oron dra i mig igen så nu ska städas.

Puss på er ni är bäst

Ovido - Quiz & Flashcards