ciabel

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Har inget särskilt att berätta!

Av Ciabel - 4 december 2009 12:07

Här lunkar vi på.


Glädjande är att Nappes mage fortfarande är ok men har bestämt att trappa ner långsamt på canikur så inte magen får en chock, vill inte tillbaka till det som var.


Börjar bli nervös för operationen som är nästa fredag. Måse låna Bel:s IPOD så jag slipper höra vad de gör då det görs under lokalbedövning.

Nu ska jag ut och möta Lisa för en långpromenad med hundarna

Puss på er

 
 
Lisa

Lisa

4 december 2009 22:57

Hej på dej gumsan!
Undrade just vart du tagit vägen!
Men förstår att du haft häcken full med allt jobb med lägenhet o sjukdomar..Skönt att höra att Nappe kryat på sej..
Tack för grattiset till Rasheed!
Jaa visst är man stolt över att ha ÖVERTALAT Gubben,,och NÄE man kunde ju inte bara tacka nej till en sån SÖÖÖTIS..
Han är en blandis Hans pappa är en renrasig vit långhårig nu blir det svåra ordet igen hihi chihuavava äh stavas inte så men jag lär mej det aldrig så det är ingen ide att försöka,,
Och i hans Mamma är det yuork,shitzu,chihuahua,pappilon..
så vi får väl se vad det blir av GOSSEN och hur stor och hur han kommer att se ut..ska bli spännande..

Ja jösses vad tiden har gått fort,redan dags för operationen!! förstår att du börjar få lite fjärilar i magen nu,,men såå skönt sen när det är gjort(försöker fegisen själv jag att trösta med) hihi..
Ja vet du jag har gått o tänkt på att det är ju inte såå jättelångt till er och det skulle ju vara jättekul att träffas,,vi brukar ju dra iväg på dagsutflykter som kan sluta lite var stans,,så nog kan vi ta Destination nästan Stockholm nån gång framöver och hälsa på,,,Jag är ju lite för feg att köra bil så långt själv och tåg eller buss har jag lite dåligt lokalsinne för hahha,,
Men träffas ska vi ABSOLUT göra..
Sköt om dej nu så hörs vi Heeeela tiden..
Kram kram..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

6 december 2009 02:02

Härligt att du är tillbaka! Har saknat dej här. Kramiz

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

 
susse

susse

6 december 2009 09:59

hejsan vännen.

Förstår att du börjar bli nervös för operationen, jag har ju inte ens gått till läkaren.*s*
Ja se till att haa musik på hög nivå i dina öron.
Ha en fortsatt skön söndag.
Kramisar Susse

http://www.susse-69.se

 
Sally

Sally

7 december 2009 12:52

Glädjeskall på dig. Vad avis jag blir. Jag får bara sova utanpå täcket. Håller mig på min egen sida för den där Tessan har ju snott den som jag alltid haft ;( Fast hon är rätt gullig ändå...

Tur att du blivit bättre i magen för det gör så ONT med svid i baken. Matte vill veta hur lång päls den där rastaungen ska ha egentligen. Du skulle se.... hon ser inte klok ut nu... till och med veterinären hade kommentarer.. tssssi.

Nospuss på dig och se till att låta magen fortsätta vara bra. Du vet... det är inte bra att smaka på all skit utomhus, hihi..

http://hundkakor.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

7 december 2009 19:17

Hej Gumman!
Jaa här är det precis fullt upp som vanlig..Men du det där lät inge bra med din Rygg? Kanske tur ändå att du får vila ifrån jobb ett tag,,Idag har jag kännt mej helskum gått som en sombie,,,hm nåt skit e på g,,,VILLL INTE HA SVINIS!!
och nu har jag fått veta att dom som har fibro ska INTE TA Vaccinet..
Sköt om dej..Kramen..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sally

Sally

8 december 2009 11:35

Wow... Stackars Dig. Och Tessan. Hon vet inte vad som väntar.

Har inte fattat att hon skulle få det sååå svårt. Tur man är Sheltie. Ska genast säga till matte att gå in och kolla....

Du Noppe, vet du var din matte köpt den där lamm-nånting?

Matte har klippt nosen och tassarna (mina också) med nån maskin som låter lite och hon HAR fönat Tessan men det blir tydligen för varmt. Hörde henne muttra något om att köpa ny...... Fön alltså, inte hund....

Jag ska kika över axeln på matte så jag får se hur snygg du är. Puss på dig från världens snyggaste Sheltie (om jag får säga det själv alltså). Om du inte tror mig så fråga matte, hihi

http://hundkakor.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

8 december 2009 11:40

Hej Cia!
Tack för att talade om hur den blomman ska skötas.Ja det ska bli så spännade och se om det finns några valpar i magen.Om någon vecka visar det sig.Vad bra att Nappe är bättre i magen.
Ha en bra Tisdag Kramar Lena&Alina.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards