ciabel

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

En timme kvar

Av Ciabel - 11 december 2009 08:11

Jaha, då har man sovit ännu mindre inatt!

2 timmar blev det nog i runda tal efter dusch med descutan. Upprepade det i morse så nu är mitt hår som svinto och det kliar överallt.


Hann virka klart delar till en liten maskot med svårighetsgrad utmaning inatt och även börja på ytterligare en till. kommer nog ha figurer så jag drunknar i dom innan det här är klart.


I morgon börjar stora stockholm. Hundmässan i Älvsjö och imorgon är pudlarna.

Så sur för att jag missar det men har i alla fall bett Lisa köpa ett nytt halsband till Nappe för han har börjat tova så nu när han börjar bli stor. Bad henne även köpa ny nos/tasstrimmer till mig så det skulle hon fixa.


Nu ska vi åka

puss

 
 
Inga-Lill

Inga-Lill

11 december 2009 08:46

Hej vännen

Ska tänka på dig...
Lycka till, det kommer att gå jätte bra ska du se.
Kram Inga-Lill

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Bibbi

Bibbi

11 december 2009 09:06

Åhhh... Lycka till med operationen. Det kommer säkert att gå bra men jag förstår att du är orolig. Snacka om du kommer somna gott när du blir sövd. Du har ju massor att ta igen.

Stort tack för alla goda tips du delar med dig!

Tänker på dig extra idag och hoppas höra från dig snart igen.

Nospussar från Sally och Tessan till Nappe

http://hundkakor.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

11 december 2009 11:04

Tänker på dej gumman!
Ja det var synd att du inte hade mitt tel så hade vi kunnat surrat lite,,Hoppas allt gått bra och att du mår hyfsat efter operationen,,Trist att du missade stora stockholm jag vill också åka dit nån gång framöver..
Jag sitter fortfarande här o velar om jag ska ringa tandläkarn eller inte,,jag har ju inte ont idag men men,,
hörs senare när du ligger o softar o käkar praliner hihi..
Stooora kramen sändes över etern..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Pillabrita

Pillabrita

11 december 2009 11:23

Tittar in och önskar er en trevlig helg!! Jättekramen/Annica

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards