ciabel

Direktlänk till inlägg 14 december 2009

På banan igen!

Av Ciabel - 14 december 2009 09:26

I morse när jag vaknade kände jag mig rätt ok. Ju längre morgonen gått desto bättre känns det i foten. Förvisso har jag fortfarande tradolan i kroppen men jämfört med igår är jag i stort sett "frisk" idag. Klarar mig med 1 krycka nu och kan sätta ner foten men det är ändå högläge som gäller för annars svullnar det och då blir värken värre igen.

Jag hör ju till den sorten som inte har ngn smärttröskel alls utan t o m när en mygga sticker gör det skitont(kanske därför jag aldrig får myggbett, de dör innan)  


Alex är hemma idagmed ont i magen och illamående men jag undrar jag om det inte är mycket för att han vill hålla koll på sin gamla mamma.


Ikväll är det avslutning på judon och uppvisning. Jag kan ju av förklarliga skäl inte gå men hoppas att Stefan filmar det.


Nu ska jag vila lite innan jag måste försöka ta mig till gräsmattan med Nappe

 
 
susse

susse

14 december 2009 10:40

Godförmiddag vännen.

Skönt att höra att du nästan är "frisk" igen..Fick mig en ordentlig tankeställare när du fick så ont..Jag är en riktig fegloppa så jag vågar då inte gå till läkaren nu..*L*
Hoppas du får en bra dag.

Kramisar Susse

http://www.susse-69.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

15 december 2009 17:29

Hej vännen

Skönt att operationen är avklarad nu.
Får hoppas att det läker fort och bra.....och att DU kan hålla dig lugn. För energiknippe som verkar vara så har du väl svårt att sitta still...
Håll foten högt och víla nu....
Ha det så gött

Kram o Tass Inga-Lill o Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Lisa

Lisa

15 december 2009 20:50

Hej vännen!
Härligt att komma in hit o se att du börjar komma på banan igen..Påminner en del om när jag opererade handleden högläge annars värk,,Fast din operation är nog större än den jag gjorde i handleden skulle jag tro,,
Håll dej inne så du inte går ut o rasslar omkull nu också i halkan för ni har väl också fått en hel del snö?
Kram på dej!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards