ciabel

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Äntligen skolstart!

Av Ciabel - 11 januari 2010 08:23

Nog för att det är skönt att ha alla hemma tycker jag det är skönt när allt faller in i rutin igen. Är van att ha hela dagarna för mig själv så äntligen kan jag städa och feja utan att det blir kaos efter några minuter igen  


Nu har jag varit rökfri i   18 veckor. Måste räkna efter för det är länge nu.


Igår var vi hundvakt åt Nelly och Simon, Lisas pudlar.

Jag tycker att Napoleon skäller mycket men insåg att jämfört med dem är han riktigt tyst. De skäller högt, mycket och länge på allt som händer runt huset.

Napoleon skäller ibland när han ser en hund eller katt genom förnstret och om det ringer på dörren och det kan vi nog leva med:)


Nästa tisdag ska jag på återbesök med foten och börjar jobba nästa onsdag. ja det återstår ju att se för har inte såret läkt helt får han sjukskriva mig lite till för vill ju inte ha mrsa eller ngt dyligt i min fot. Mycket att tänka på när man jobbar i vården.


Nej nu väntar duschen på mig. Apropå dusch har Lisa min bloggiskompis fått tillbaka sitt vatten efter att det varit fruset flera dagar. Hon var t o m med i tidningen med kritik mot sin hyresvärd i Sandviken som skött det hela troligt illa.

Tufft bruden, stå på dig!!!!!


Många kramar

 
 
Lisa

Lisa

11 januari 2010 13:22

Tack gumman för det!
Hur har det blvit med foten efter ditt doktorerande på den i helgen? (fniss)..
Och åter igen GRATTIS till ditt rökfria liv! Du är SUUPERDUKTIG tycker jag,,

Joo det är TRIST att det alltid ska behöva finnas smolk i bägaren i mitt liv,,,men men thats Life TYYYYDLIGEN!!!
Mailar dej senare om detta!

Jag skriver kommantaren här till nästa inlägg här nere orkar inte skriva ny kod hihi,,LAT!

Jag tycker att den modellen också blev bra,,Jag håller ju på med en liten kreation till Lenas Alina för jag skulle testa lite men DET TAR EN JÄDRANS TID med det garnet!Det är ju i samma som din Halsduk,,

Du är ju supersnabb jö...
Ha en fortsatt skön måndag!
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

11 januari 2010 22:35

Hej Cia!
Ja här är allt bra men fy så kallt.men i morgon ska det visst bli lite mildare.Hoppas ni hade trevlig på pudel promenaden,trevligt att träffa sin uppfödare.Nu ska jag sussa är så himla trött.
Kramis God natt!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards