ciabel

Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Fredag igen!

Av Ciabel - 12 juni 2009 05:36

Ja då har jag jobbat mina två nätter för den här gången.

Sömnen blev det si och så med igår! Började bra med Napoleon under täcket som en liten boll men sedan kom belinda hem redan klockan 12 och sen var det kört.

Var ut med barnen och plockade lupiner till lärarna så nu finns det inte en lupin kvar(alla står i en hink på vår balkong)

Plockade med mig kläder, make up och allt som hör till så jag kan göra mig iordning direkt här på jobbet när jag slutar så blir det inte så stressigt när jag kommer hem.

Efter skolavslutningen sätter jag barnen att äta lunch på grillen medans jag springer gatlopp mellan ica och systemet, måste nog köpa ett rör treo med så jag kommer ur sängen på söndag.

Konstigt det där att när man var yngre kunde man festa en hel vecka om så var utan att känna av det men idag klarar man knappt en kväll. Kommer surt efter i flera dagar ju.

Har bett barnen hjälpa mig sedan i eftermiddag att städa av såjag bara behöver dra av med dammsugaren efter att vi klippt Nappe i morgon.

Tur jag har dom små liven så jag har hjälp med allt som behöver göras.

Kommer somna ovaggad i kväll!

puss på er go´vänner

 
 
susse

susse

12 juni 2009 15:17

halloj gumman.

Hoppas ni får en riktig toppen kväll i morgon.
Snälla barn du har som hjälper dig med städningen.
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards