ciabel

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Evig sjukstuga!

Av Ciabel - 4 november 2009 22:13

Ja nu sitter jag här på jobbet igen!


Alex är fortfarande sjuk, förvisso feberfri idag men äter knappt ngt alls och dricker inte mer än han absolut måste.

Johannes kom hem från skolan igår efter 1½ timme med feber och jätteont i halsen. Febern är nere nu men halsonda består.

Så båda två blir hemma i morgon också.

Sen får vi se hur Belinda mår i morgon för jag var med henne idag och tog sprutan. Hon hade jätteont i armen nu ikväll så vi får se......


Med andra ord jobbar jag inatt och har minst 2 barn hemma i morgon. Blir skoj det för man sover inte ngt vidare då, dels måste man ju hålla ögonen på barnen och sen ska de ju ha mat också.

Jobbar i morgon natt också + att vi måste packa klart. I morgon kväll måste jag sätta in kärlknölarna i ugnen också, får inte glömma det.


Själv har jag faktiskt fortfarande lite känningar efter sprutan. Som träningsvärk i hela kroppen känns det. Hanterbart men energikrävande.


Nu ska jag jobba lite igen.

Natti mina vänner

 
 
susse

susse

5 november 2009 07:58

Hej vännen..
Vilket skit, ni har haft sjukstuga många gånger om nu tycker jag..Hoppas de snart är på benen och att du får sova lite när du jobbat..

Sigge börjar bli mycket bättre nu, skönt. fy som han har hostat..
Va rädd om dig vännen
kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Lisa

Lisa

5 november 2009 11:23

Helloj Gumman!
Jaa det är helt otroligt hur det blivit i vården och som sagt man ska va Utbildad läkare själv när man blir sjuk..
Usch såå jobbigt ni också har det med sjukdomarna,,hoppas verkligen att det ger med sej snart,,Och att flytta mitt upp i detta ojojoj Tycker verkligen så synd om er nu..
hoppas du fått nån sömn efter ditt nattskift..
Säger det samma som susse..Var rädd om dej gumman!
Kramisar i massor till er alla..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Dvärg pudeln molly

Dvärg pudeln molly

5 november 2009 18:16

Hejsan min vän och mollys vän nappe.Ser att även ni båda har fullt upp.Som jag själv har så man mår dåligt och blir stressad.Men du kan ju läsa min blogg när du får tid.så förstår du vad jag menar.Så ni flyttar nu vad spännade.å hur tar nappe det ,,springer han och irrar när ni packar och fixar in för flytten.förstår hur du menar.men att bloggen är mening att man skriver när man får tid till varndra och även i bloggen.Kram på er

http://pudelnmolly.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards