ciabel

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Vilken karl!

Av Ciabel - 15 november 2009 08:35

Min gubbe har fixat allt så nu är jag tillbaka!!!!!


I dag ska jag in till stora staden och äta lunch för att sen gå på Cats med Kicki. Ska bli kanonkul!Skrattande

Nu har jag inte tid att sitta här men kommer tillbaka ikväll

 
 
Ulla M.

Ulla M.

15 november 2009 10:18

Hej, Tänk vad det är bra att ha dom här gubbarna, dom fixar en hel del, hoppas att du får en mysig dag i stora staden idag, Kram

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

15 november 2009 10:59

Velcome Back!
vilken super duktig Gubbe du har..
Vilken trevlig dag du ska ha Det är du väl värd..efter sjukdomar o trassel..
Jag skrev en kommentar till förra inlägget men ser den inte?
Kanske jag strulade till det hihi..
ser fram emot Rapport ifrån dagen ikväll..
Kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bibbi

15 november 2009 14:59

Hej Cia. Nu äntligen är jag inne på datorn igen. Grattis till det nya boendet! Vet hur handikappande det kan kännas att vara utan tekniken :( Hoppas det löser sig fort för er.

Är det grisen som är på besök eller bara resultat av sprutan?

Vågar inte ta sprutan.... rädd för följderna. Bara hoppas att jag ska slippa om det inte var det jag hade när jag var febrig i tre veckor...

Krya på er allihop och var rädd om dig. Vovvarna vovvar... :)
Kramizar

 
susse

susse

16 november 2009 09:38

Heeej vännen.
Välkommen tillbaka på nätet..

Vilket strul för att få lite internet..Tur du har en händig "gubbe"..

I dag är det måndag och det är id för Jocke att resa ut..Tänk att nu har det redan gått en månad..går sjukt snabbt..
ha en toppen dag..
Kramisar Susse

http://www.susse_69.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards