ciabel

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Äntligen ledig igen!

Av Ciabel - 5 mars 2010 11:43

Nu har jag jobbat färdigt för den här gången så nu väntar 1 veckas ledighet. Ska bli sååååå skönt för det har sugit ordentligt på orken med både sömnbrist pga barnens sportlov och pms:et.

Letar nya gardiner till köket men inte finns det ngt som jag gillar  

Har ingen aning om vad jag vill ha men vet vad jag inte vill ha så det blir nog lätt....


Ska passa på att klippa till Nappes nos i helgen och kanske baka lite bullar.

Sen blir det ett stort glas rött ikväll till lets dance. Har massor att göra här hemma för alla vet ju hur det blir med barnen hemma om man inte orkar/har tid att plocka löpande.


Nu lockar duschen mina vänner

Kramizar

 
 
Ulla

Ulla

5 mars 2010 16:37

Jag önskar dig en skön vecka och en mysig helg, det är du värd efter allt slit på jobbet, kramiz

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

5 mars 2010 19:54

Helojj Gumsan!
Jag fick avbryta mitt inlägg för Gubben vakna sen blev det full rulle,,Var med Natta till farbror Doktorn,,hon ville Inte gå dit själv för det var Örat hon hade ont i och fast hon är vuxen nu så vill hon ibloand ha mamsen med haha,,retar henne för det..Fast idag nästan tvingade hon med mej för egentligen orkade jag inte för min skallvärk,,men men man lär ju offra sej..hon hade öroninflammation så hon fick nån salva mot EKSEM jaaa Dom är duktiga våra läkare,,,Nä men han sa att det var en sån inflammations och värkstillande salva mm..får väl se om den hjälper då..

Jaa Du får nog komma och hålla ordning på mej hihi..Ibland fattar jag faktiskt inte varför jag STRESSAR omkring inne men det är ju såå Mycket som ska göras ibland och då vill man ha Allt klart fort så man kan göra nåt annat skoj,,som att sitta här Tex,hihi..Näe men du vet hur det är,Tack för din omtanke Tur jag har er goa människor här...Vi måste ses Live nångång skulle ju vara GÖÖR skoj!
JAg skenade ut till Postlådan idag för att se om dom varit snabb med postgången men idag hade inte tröjan kommit så då är den nog här på Måndag..Du lär Maila Vart och hur mycket jag ska sätta in åt dej för den..
Nu blir det snart Lets Dance kuuu!!!l Det är inte många kvar nu.. Min favorit i år förutom willy då förståss han e ju för skojig han,,är claudia hoppas hon går till final..
sköt om dej nu och ha en Trevlig helg..
Måååånga Kramizzar!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sally

Sally

5 mars 2010 21:52

Vovv på dig Nappe. Tror du matte kommit ihåg att mäta Tessan eller... Läste att du inte gillar maten. Har du testat Änglamark? Den är sååååå god. Till och med Tessan gillar den.

Tessan hälsar och tackar för tipset om diskborsten. Fast du borde lära dig av henne. Hon sitter som ett ljus och bara njuter när matte kardar henne. Fattar inte.... Jag gillar verkligen INTE kardan.

Hoppas du har blivit frisk nu!

Vovv på er och ha en bra helg

http://hundkakor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin o svartnosarna

6 mars 2010 10:17

Hej vännen!
Guben fixade bet.igår e.m.som vi best.
Hoppas ni får en underbart fin helg med mycket sol.
Kramiz Karin o svartnosarna.

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

7 mars 2010 01:55

Kära Cia !!!
Skira ljusa pastell färger eller i vårens och naturens sköna färger,låta ljuset segla in ...då blir man lättare i sinn.....DET beror villka färger du har i ditt kök,så att färgerna harmonerar med varandra,LITET TIPS.....Städhjälpen INGA är för lat att hjälpa till, så då var det att plocka upp det värsta,när man var ledig ,och man hade tagit igen krafterna något ,Mina barn fick hjälpa till,städningen var SCHEMA-belagt ,efter barnens åldrer . plocka upp i sina rum ,dammtorka och damsuga de minsta barnen fick vattna blommorna och gå ut med soppåsen och duka, till middan ,alla fick hjälpa till....Annars ingen veckopeng... DU får ju ingen lön om du inte utför ditt arbete ....ELLER HUR ????? Barnen behöver lära sig att ta lite mer ansvar även i hemmet,inget fel i det alls.....FÅNGA DAGEN...KRAM IA.....

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
irja

irja" title="http://-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]

7 mars 2010 13:46

Kära Cia !!!
Du får inte ta det som om jag kommer med några pekpinnar,Nej,nej ville bara berätta hur vi fick hjälpas åt,så ta det inte som någon kritik från mig,nej Nu för tiden är baren och ungdomarna jätte dukdiga,de har jobbigt med sitt ändå,skolan,läxorna,kompisarna m,m .....HA EN SKÖN SÖNDAG .... KRAM IA.........

http://40 -Talistenbloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards