ciabel

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Sista natten som tur är!

Av Ciabel - 23 mars 2010 22:08

Kom i säng vid halv nio i morse efter en otroligt tung natt, måste ha varit fullmåne verkade det som.

Blev väckt kvart över 11 av telefonen. Det var killarnas ansvarspedagog som ringde och ville boka tid för uppföljninmg av åtgärdsprogrammen. Ja nu var det bara Johannes för Alex har kommit i fas så hans program kan vi avsluta men Johannes ligger fortfarande lite efter. nu är jag inte ett dugg orolig för honom ändå för han har andra kvalitee´r som jag tycker är otroligt viktiga. han är social, omtänksam, har empati och tar hänsyn. Det gör de andra 2 också men johannes har fingertoppskänsla när det kommer till människor.

Dessutom vet jag att han kan om han lägger manken till men skolarbetet står inte högst på hans priolista.


nu jobbar jag inatt innan jag blir ledig till måndag då jag har bytt så jag jobbar istället för på bels födelsedag.

Så skönt när man kan göra så och slippa ta semester.


Var till LIDL idag och fyndade lite. Ny springform blev det för 49 kr vilket jag tycker är ett bra ptris och så helgskinka så i morgon blir det skinka och hemgjort potatismos med colemans senap till. supergott.

Hoppas på sol i morgon så man kan sitta ute och lapa AD-vitaminer:)


Ha en bra natt mina vänner


 
 
Lisa

Lisa

24 mars 2010 19:59

Heej Min goa cia!
Taaack för ditt stöd och jaaa Det är för fn bara skit,,fast jag vet inte vad jag har hamnat i för mående nu på em för helt plötsligt känns det ändå inte som att jag mår helt Pyton,,Kankse är i chock eller Vad,,äh jag tror att Jag kanske börjat bli van Härdad eller,,,Jaa jag vet int,,
Jo han är Röntgad och konstaterad Lindrigt höftleds fel för ca 2år sedan,,sen kollad lite då o då,,Och vi visste ju det men som sagt en del hundar kan ju leva med det om det inte blir nån större försämring + medicinering,,Vi har ju fått ner honom i vikt plus givit honom en massa extra glucosamin och nå mer som jag inte kommer ihåg just nu vad det heter,,+ att han fått lite lagom med motion som han ska ha,,Men det kunde ändå bli så här sa Vetten Trots att man gjort så gott man kan,,Jaja vi får avvakta o se,,Men ser jag att han Lider då åker jag direkt..Just nu Lider ubbe mest tror jag för han vill Inte riktigt inse att det inte finns mycket mer att göra eller att han blivit sämre..Han ser o har märkt en del säger han men han kan inte riktigt föreställa sej att vi kanske måste ta bort honom inom en snar framtid..Även om han också såklart inte låter nåt Djur lida,,Men han är ju nog ännu mer fäst vid Amigo eller hur jag ska uttrycka mej..
Usch börjar snart grina så jag lär sluta nu,,Ska sticka bort bekymmren en stund..
Förresten usch så läskigt det lät med att det ev varit fullmåne? Menas det att många dött då??
Stackare som får slita så,,,Hua,,skickar också styrkekramar till dej....

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
av Irja

av Irja

25 mars 2010 03:31

Kära Cia !!!
Tassar in hos dig, så här mitt i natten och ser att DU har fullt upp.....Grattis till tjejen Bel på hennes födelsedag....Hur mycket fyller hon??? Bra att det ordnar till det bästa för killarna....Ha en skön våffeldag idag, och hoppas du får solsken idag också....KRAM/IA.....

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

 
jag och molly

jag och molly

25 mars 2010 19:25

Hejsan!Hoppas allt är bara bra med dig och familjen och så klart nappe=)Var ett tag sen jag titta in till dig och läste bloggen din.Var även ett tag sen man hörde något från dig och nappe.Bara bra med mig och även molly.Molly har ju börjat löpa och nu villiga att ta mot vilken stiliga han hund.Men inga valpar en vill man ha.Så annars är det full rulle på henne.skriver in blogg när jag hinner.Hoppas du läser min blogg när du får tid.hoppas vi kan bättra våran kontakt.kram

http://pudeln.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards