ciabel

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Ciabel - 12 maj 2009 13:55

Fan vad arg jag är!

För några veckor sedan försvann som sagt Bels busskort ur väskan i trängseln på skolan när hon skulle gå och låsa in det i sitt skåp. Idag ringde hon hem igen ännu mer förtvivlad!

Hon hade sin nyckelknippa med hemnyckel, cykelnyckel och skåpnyckel i väskan i klassrummet när hon sattute och jobbade med sitt projekt vid datorn.

När hon kom tillbaka in är det första hon ser att väskfacket där nycklarna ligger är öppet och självklart är nycklarna borta. Ingen vill kännas vid att de sett ngt och man får för fan inte visitera ngn utan då måste man ha personmisstanke och kalla in polis som visiterar.

 Kan inte föräldrar lära sina djävla ungar skillnaden på mitt och ditt och att respektera andra och deras egendom????


Många svordomar nu men så känner jag. Om inte nycklarna har kommit fram till imorgon bitti blir det polisanmäan och en Cia som vänder upp och ner på skolan.


 Ikväll ska jag träffa tjejgänget och äta surströmming!

Finns inga fel tider för det!

Återkommer i morgon, ska avreagera mig på dammsugarn nu


Nu tror ni nog jag e´tokig men jg e´redan tillbaka kl:16.30

Djävulskap på högsta nivå är vad det är.

Först busskortet, sen har det försvunnit pennor, pennskrin och i förra veckan var tom väskan borta. Hittades i ett klassrum bel inte varit i och nu då nycklarna!

De återhittades i ett litet litet fack i väskan som varken Bel eller jag visste fanns så det är helt klart någon som djävlas!

Nu behöver jag inte göra ngn polisanmälan men va fan att man inte ska få ha sina saker ifred.

Nu ska jag laga mat till lilla familjen, lax i ugn m romsås innan jag cyklar iväg till min tjejträff (tjej o tjej vi har en spännvidd mellan 35år- 70)

Och du Susse gumman! Det går visst att äta men man måste lära sig det. Jag äter däremot inte kroppkakor för det accosierar jag med klister!

Ovido - Quiz & Flashcards