ciabel

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Ciabel - 5 maj 2009 08:20

Jag har alltid hävdat att moion är farligt. Och visst har jag rätt:) Hade jag inte cyklat till och från jobbet i helgen kan jag lova att förkylningen aldrig brutit ut!!!

Hostar så lungorna håller på att följa med, tempar (inte mycket men har man en grundtemp på 36,3 så känns det), Tvärstopp i nosen.


Napoleon fick tag i en död gulsparv igår och jag vet inte om det var den eller om han fick i sig ngt annat tokigt för han kräktes hela kvällen och var allmänt slö men nu på morgonen är han som vanligt igen tack o lov.


Vad vackert det är där ute!!!

Igår regnade det lite och pang sa det utanför fönstret. Spireorna och körsbärsträden blommar för fullt.


Vi bor i lägenhet men i ett litet område i utkanten av väsby som blir som en egen liten by. Alla känner alla i stort sett. De högsta husen är 2½ våning och blandade med små söta "radhus".

Hela området är fullt med barn i alla åldrar bara ett minus, inga av dessa barn går i samma skola som våra då vi valt att lämna den kommunala skolan och sätta våra barn i Vittra. De har lika lång resväg som de barn som går i kommunal men åt andra hållet.


I kväll efter middagen ska jag och Belinda åka ner på centrum för hon fick en massa presentkort i present som hon vill shoppa för.

 Nej nu ska jag ta en ipren och krypa ner för att kurera mig.

Får se hur länge jag klarar av att ligga still, kryper i mig när det är stökigt!

Presentation


Livet är en bergodalbana

Omröstning

Är du trött på snön än?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards