ciabel

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Ciabel - 5 september 2009 12:17

Vaknade efter att ha sovit ca 3 timmar och mår skit på ren svenska!

Förvisso ingen feber men hostar och är tvärtäppt i näsan så jag håller på att bli tokig.

Ringde jobbet och förklarade läget men vi får se om de ringer tillbaka. Visst kan jag nog jobba men tror inte jag blir särskilt poppis om jag kommer så här nu när hostan fått fäste.

Första gången på över 2 år som jag är sjukskriven för min egen del. Har "bara" vabat vid enstaka tillfällen så det känns lite konstigt men...

Ska nog ta en dusch och gå ner på thaien och köpa hem det starkaste de har så kanske det lossnar i "rören".

Kram på er

Av Ciabel - 5 september 2009 04:42

Igår när jag vaknade nös jag och det kliade i näsan så jag höll på att bli galen.

Fixade så familjen kunde åka till landet när Stefan kom hem, sen lade jag mig att vila på soffan tills det var dags att bege sig till jobbet. Vad tror ni?

Jo vaknade totalt genomförkyld halv åtta på kvällen!!!!

Inte ens ide att ringa sig sjuk för det fattades redan vikarier så trots florerande svininfluensor och you name it var det bara att packa sig iväg.

Nu tror jag då rakt inte att det är ngt annat än en ordentlig bondförkylning för allt sitter i näsan men skulle det bli ngn som helst försämring idag får jag nog vackert stanna hemma föe folk är så hysteriskt oroliga just nu.

Kom underfund med VARFÖR jag blivit förkyld alldeles nyss...

Blir jag sjuk blir jag alltid det när "normala" kvinnor får humörsvängningar dvs pms. Låter nog inte klokt men jag vet fler som blir sjuka just då.


 

nej nu ska jag åka hem och sova om ett par timmar vilket känns välbehövligt.

Kram på er mina goa vänner

Skapa flashcards