ciabel

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Ciabel - 10 september 2009 21:36

Började klippa Napoleon på eftermiddagen och hann med nästan hela nospartiet när den där j-la maskinen började skaka och låta som bara f-n. Nappe höll på att ramla ner från strykbrädan av rena förskräckelsen så det var bara att ge upp.

Åkte iväg och bytte den för andra gången så i morgon tar vi nya tag.

Måste ta mig till granngården och köpa en liten sladdlös osterkopia så jag slipper det här i framtiden.


Är fortfarande rökfri men nu börjar det kännas riktigt jobbigt i olika situationer, som till kaffet och när jag går ut med Nappe men jag vägrar ge upp när jag har kommit så långt.

3½ dygn tänker ni e´väl inte så mycket men för mig är det en evighet ska ni veta!!!


Har kollat på Idol ikväll och ska nog se Heroes senare.

Måste ge händerna nåt att pyssla med så jag ska rota fram lite virkgarn och en virknål bara för att hålla mig sysselsatt.

Kram o go´natt

Av Ciabel - 10 september 2009 08:24

Godmorgon alla glada människor där ute!

Här var det inga som helst problem att få pojkarna ur sängarna i morse men det är kanske inte så konstigt eftersom de ska till nya äventyrsbadet med skolan idagFlört


Bel är fortfarande hemma och har ont i hals och mage.

Var ner till apoteket igår och där jobbar mamman till ett tvillingpar som pojkarna gick 6-års med och hon sa att det är ngt som går just nu med mage och hals.

Köpnte pronaxen som jag ska prova för min fot, hitintills har ju inget funkat.


Napoleon upptäckte till slut vad han skulle göra med grisöratSkrattande Låg hela kvällen och gnagde, sen og han med det in i sin bur och lade sig där att sova.

Ska ta fram strykbrädan och trimmern idag och putsa lite på nos och tassar,även klippa klorna.

Tur att han e´så duktig som han är för det är absolut inga problem. Vet att vissa människor/hundägare tycker att den här pälsvården är pest men jag tycker det är både mysigt och kul att hålla på med min lilla kille!!!


Torka nya äppelringar ska jag nog med och sen se om jag hinner/orkar ta några fönster med. Är ju sjukskriven de här nätterna men jag är jättepigg. Hade det inte varit för den där f-bannade hostan .........


Och nu har jag varit rökfri 3 dygn

Kramar på er


Ovido - Quiz & Flashcards