ciabel

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Ciabel - 18 september 2009 13:58

Trodde i mitt stilla sinne när Nappe väckte mig vid 11 att vi bara skulle ut o kissa och sen lägga oss ett par timmar igen men sååå FEL jag hade.

Tro inte han hittade nåt äckel att rulla sig i igen så det var bara in i duschen och sen fram m fönen.

Och när jag ändå häll på insåg jag att ngt mer sova hinner jag inte med så det är lika bra att klippa han samtidigt.


Har man inte jobb mina vänner så får man det garanterat.

Trevlig helg på er så hörs vi på måndag

Av Ciabel - 18 september 2009 05:51

Nu sitter jag här på jobbet och har ca 1½timme kvar innan jag får gå hem. Har varit sååå lugnt så man blir misstänksam. Har gått ett par x-tra tillsynsrundor men inte då.

I kväll ska vi i alla fall åka ut på landet. Trattkantarellerna har kommi´t men jag har kvar torkade från förra året. Plockar nog ändå för jag älskar att va ute i skogen.

Maria som jag jobbar med får dem nog i såna fall. Hon har en kompis som har en sån smal loftsäng som Bel och jag tittar på så den tar jag nog till en av killarna för annars skulle hon till tippen med den och det är ju väldigt dumt tycker jag.

Förvisso är det inte klart med lägenheten än men eftersom det ändå bara är en tidsfråga kan sängar och annat få stå i källaren till dess och ev att man börjar sälja av det man inte ska ha kvar på blocket.

En rensning är det ändå dags för:)


Nu e´jag väldigt trött, linser4na känns som små bitar av sandpapper i ögonen.


11 dagars rökfritt nu men det börjar bli lite jobbigt i vissa situationer men ska jäklar i mig inte ge upp.

Kommer nog ligga lågt med bloggen över helge.


Kramar på alla glada människor

Ovido - Quiz & Flashcards