ciabel

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ortopeden!!!!!

Av Ciabel - 28 september 2009 13:51

Nu har jag fått tid till ortopedenFörvånad

Ska dit nu på onsdag men jag fattade inte riktigt. Med kallelsen var det en hälsodeklaration och den sista frågan var om jag har ngn som kan hjälpa mig första dygnet.

Inte tänker dom väl karva redan på onsdag? Näää tror inte det men ibland är formuleringar så otydliga att de kan betyda vad som helst.


Imorgon ska jag till mödravården för att ha min konsultation med läkaren som vägrade skriva ut p-piller med motiveringen att jag är för GAMMAL.

Är fortfarande inte en dag äldre än 25 (ja om man inte tittar så noga på mina krämpor)

Hihihi

 
 
Bibbi

Bibbi

28 september 2009 15:46

Men vad gör du vaken redan nu??? Var det det röda som lockade tro, hihihi...

Klart du är tokig men det är väl en klar fördel eller... Jag är också tokig och ser det som en tillgång :-)

Ha det bra härliga du!
Kram Bibbi

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

28 september 2009 21:27

Vad kul att du hittade hit! Ska uppdatera innan jag somnar.
Vad skönt att du ska få operera dig snart. Kan förstå om du behöver något för händerna. Speciellt som du har fått så mycket tid över nu när du inte röker och energin blommar :-)

PS!Vill du beställa kex så skriva bara ett mail till hundkakor@gmail.com

http://hundkakor.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

28 september 2009 22:24

vad skönt att du fått tid för operation..Oh jag kände din oro direkt när du skrev,,*Dom ska väl inte karva i mej redan på Onsdag*Jag kände själv hur jag kommer att må den dagen det är dags fy bubblan,,Och jag har ALDRIG blivit sövd..Får väl se om jag kan övertala även dom att få va vaken,,Jag gjorde det för ca 10 år sedan när jag skulle göra en skrapning efter missfall,,fast det ångrade jag ioch för sej för det gjorde Jävulskt ont,,Hade nog helst velat sussa..

synd att vi inte bor närmare varann då kunde jag hjälpa dej första dygnet och du mej sen hihi,,

nä och klart du är 25 hihi...
Kraam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

29 september 2009 02:46

Jag får önska dej Lycka till på onsdag! Tittar in senare i dag, är så trött...... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kram kram

http://www.familjenlundin.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

29 september 2009 09:46

Hallå bönan
Håller tummar o tår för dig......men tror du dom karvar på onsdag....i och för sig vore det ju skönt, för då har du ju det gjort.
Grattis till 3 veckor...BRAVO BRUDEN....
För gamal????? Usch va hemskt att få höra det...stämm dom vet jag...haahaaa.....
Ha en bra dag vännen....
kramelikra och tasselitass Inga-Lill o Fixza

http://www.123minsida.se/pysselmormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ciabel - 29 augusti 2012 17:13

Sj e bra roliga ! Bokade biljetter för mig och barnen ner till Janne nästa helg. Blev billigare att boka mig och två barn och sen tredje separat än att boka alla på samma =-O Skilde 150 kronor! Ja vad ska man säga annat än att nån logik hittar jag...

Av Ciabel - 14 augusti 2012 11:48

Trodde inte det var så lätt att spåra ip-adresser på alla besökande oavsett om de gjort nån kommentar eller ej! Man lär så länge man lever:-)...

Av Ciabel - 8 augusti 2012 01:26

Intressant men nu 4 månader senare vet jag vem som läckte! Trodde absolut inte det om den personen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna! ...

Av Ciabel - 31 juli 2012 09:28

God morgon! Då e det tisdag igen! Igår hade vi goda vänner på middag, Ulf och Helen   Ja som ni kanske förstår e jag kvar nere hos Janne utanför Hjo! Mår så otroligt gott här tillsammans med honom och alla hundarna! De som känner mig förvånas n...

Av Ciabel - 27 juli 2012 07:42

Nu sitter jag på tåget mer till Janne! Kompade ut en timme tidigare för att hinna med men vad gör väl det? Komp e till för att användas! I helgen har vi Jannes yngsta pojk men sen får jag rå om han resten av veckan:-) Ha det gott alla glada...

Ovido - Quiz & Flashcards